logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bank zielonych zmian” z nominacją MIXX Awards 2020

  PR 25.08.2020, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency rywalizuje w kategorii Cross Media Integration o tegoroczną statuetkę konkursu MIXX Awards


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bank-zielonych-zmian_-z-nominacja-mixx-awards-2020,388202,artykul.html

W kwietniu 2019 roku Bank BNP Paribas zainaugurował program "Bank zielonych zmian", który agreguje wszystkie dotychczasowe działania organizacji na rzecz wspierania działań proklimatycznych. Program składa się z wewnętrznej kampanii edukacyjnej kierowanej do pracowników wszystkich obszarów banku, realnych zmian w funkcjonowaniu organizacji (tzw. eko-usprawnień) oraz rozwoju oferty proekologicznych produktów i usług.

W ramach kampanii "Zmiany klimatu kosztują" Bank BNP Paribas zwrócił uwagę na skutki zmian klimatycznych i pokazał, że ceny produktów spożywczych są z nimi bezpośrednio powiązane. Na stronie Zieleniak 2040 Bank BNP Paribas tłumaczy też, z czego wynikają tak wysokie ceny, które być może za kilkadziesiąt lat staną się rzeczywistością. 

MIXX Awards 2020

O złote, srebrne i brązowe statuetki zawalczą w sumie 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do udziału w czternastej edycji MIXX Awards – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych. - Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu

Jury MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategiękreacjęwykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI. W tym roku obradom przewodniczył Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.

Tegoroczne obrady jury MIXX Awards były naprawdę wyjątkowe. Po raz pierwszy obradowaliśmy zdalnie: z pracy, z domu, z działki, czasami z samochodu jadąc na wakacje, ale przez kilka godzin byliśmy razem, żeby przedyskutować najlepsze digitalowe kampanie upływającego roku. Także oprócz wartości merytorycznej, spotkania najlepszych ekspertów z branży, po prostu dobrze było wszystkich zobaczyć i usłyszeć, że mają się dobrze! Mimo pewnych ograniczeń, jakie niesie za sobą dyskusja online, całość obrad przebiegła naprawdę sprawnie; nie zawsze się zgadzaliśmy, ale zawsze byliśmy otwarci do wysłuchania argumentów drugiej strony. I muszę powiedzieć, że nawet kilka razy udało się, w czasie dyskusji, kogoś przekonać do swoich racji, co w przyrodzie występuje naprawdę rzadko. Wiele organizacji ma teraz pewne ograniczenia jeśli chodzi o zgłaszanie kampanii do konkursów, ale w tym roku poziom był nadal wysoki i myślę, że udało się nagrodzić kilka naprawdę wyjątkowych kampanii. Po raz kolejny udowodniliśmy sobie, że zarówno jeśli chodzi o użycie danych, czy pomysły kreatywne, możemy spokojnie konkurować o najwyższe laury również w międzynarodowych konkursach. Pozostaje mi tylko zaprosić na galę, z uwagą potem zapoznać się ze zwycięskimi case'ami i już powoli myśleć, żeby robić kampanie, które będziemy mogli zgłaszać za rok. - Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group i przewodniczący jury konkursu

Oprócz nagród dla kampanii zostaną także wręczone statuetki za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku. Dodatkowo, kapituła konkursu rozważa przyznanie nagród w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Autorów najlepszych digitalowych kampanii reklamowych poznamy 6 października 2020 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764