logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bank zielonych zmian” ze srebrną statuetką Mixx Awards 2020

  PR 23.10.2020, przeczytano 401 razy
ilustracjastrzałka

"Bank zielonych zmian" - projekt zrealizowany dla BNP Paribas Bank przez Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland i Feeders Agency otrzymał srebrną statuetkę konkursu MIXX Awards w kategorii "Cross Media Integration".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bank-zielonych-zmian_-ze-srebrna-statuetka-mixx-awards-2020,388922,artykul.html

W kwietniu 2019 roku Bank BNP Paribas zainaugurował program "Bank zielonych zmian", który agreguje wszystkie dotychczasowe działania organizacji na rzecz wspierania działań proklimatycznych. Program składa się z wewnętrznej kampanii edukacyjnej kierowanej do pracowników wszystkich obszarów banku, realnych zmian w funkcjonowaniu organizacji (tzw. eko-usprawnień) oraz rozwoju oferty proekologicznych produktów i usług.

W ramach kampanii "Zmiany klimatu kosztują" Bank BNP Paribas zwrócił uwagę na skutki zmian klimatycznych i pokazał, że ceny produktów spożywczych są z nimi bezpośrednio powiązane. Na stronie Zieleniak 2040 Bank BNP Paribas tłumaczy też, z czego wynikają tak wysokie ceny, które być może za kilkadziesiąt lat staną się rzeczywistością.

MIXX Awards 2020

W tegorocznej edycji konkursu  złote, srebrne i brązowe statuetki walczyły w sumie 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych, które zamieniły się w 30 statuetek, 26 wyróżnień oraz 5 nagród specjalnych IAB. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

- Tegoroczna gala IAB MIXX Awards nie odbyła się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniosła się do Internetu. Jest to podyktowane przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego decyzja dotycząca przeprowadzenia transmisji online rozdania nagród była jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. Zdajemy sobie sprawę, że uderzenie kryzysu nie ominęło całego ekosystemu reklamowego, dlatego tym bardziej doceniamy każde zgłoszenie w tegorocznej edycji IAB MIXX Awards. W tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania oraz pokazują, że relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy. - Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu

Jury MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI. W tym roku obradom przewodniczył Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.

Do tegorocznego grona jury został zaproszony Łukasz Majewski, head of PR & communications z VMLY&R Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową.
W czwartek, 3 grudnia br. o godz. 20:00 podczas finału konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą" poznamy kolejnego laureata Nagrody im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja". Podczas uroczystości pokazane zostaną najlepsze zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z...
Po raz czwarty z rzędu reklamy banku Credit Agricole zostały nagrodzone w konkursie niezależnej kreacji reklamowej Kreatura. To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów reklamowych w Polsce.
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe - FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.
W tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 nagród i zajęła 2 miejsce w rankingu kreatywności polskich agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764