logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Będziesz grubą rybą biznesu!” – Piotr Cyrwus zachęca do otwierania sklepów Shoper

  PR 21.10.2020, przeczytano 1108 razy
ilustracja

Jesteś producentem towaru, prowadzisz firmę? Zacznij sprzedawać przez internet! Z takim zamysłem Shoper uruchomił kampanię reklamową, w której podwójną rolę gra aktor Piotr Cyrwus, zachęcający do otwierania własnych sklepów online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bedziesz-gruba-ryba-biznesu%21_-%E2%80%93-piotr-cyrwus-zacheca-do-otwierania-sklepow-shoper,388876,artykul.html

- Sprzedawać przez internet można dzisiaj na wiele sposobów. Dzięki różnym modelom sprzedaży i coraz większym możliwościom, jakie daje kanał online, próg wejścia do branży e-commerce jest dzisiaj bardzo niski. Przekonaliśmy się o tym najlepiej na początku 2020 roku, kiedy w obliczu lockdownu wiele film, które wcześniej sprzedawały tylko poprzez placówki stacjonarne, niemal z dnia na dzień uruchamiało własne sklepy internetowe. Chcemy przypomnieć teraz wszystkim innym, że oni również mogą przejść do internetu i prowadzić z powodzeniem w sieci biznes pod własną marką. Jesteśmy przekonani, że aktorska charyzma Piotra Cyrwusa tylko nam w tym pomoże i przekona jeszcze niezdecydowanych – tłumaczy założenia kampanii Oliwia Tomalik, Shoper Marketing Manager.

Fanatyk prostego e-commerce’u

Piotr Cyrwus, popularny aktor filmowy i teatralny, wciela się w reklamie Shopera w podwójną rolę – pragmatyka i entuzjasty. Odzwierciedla w ten sposób dwa różne podejścia do sprzedaży przez internet, która jeszcze kilka lat temu kojarzyła się głównie z wymaganą, zaawansowaną wiedzą z zakresu technikaliów i e-commerce’u. Nawiązując do swoich serialowych oraz filmowych ról, Piotr Cyrwus przekonuje jednak w kampanii Shoper, że uruchamianie własnego sklepu nigdy nie było tak proste – „Wchodzisz na Shoper.pl, zakładasz sklep, dodajesz produkty, konfigurujesz płatności, dostawy ...i sprzedajesz!”.

Z pomocą gotowego rozwiązania, zawierającego wszystkie niezbędne narzędzia i integracje do prowadzenia profesjonalnego e-biznesu, właściciel firmy może skupiać się faktycznie na tym, co dla niego najważniejsze, czyli sprzedaży.

„Shoper.pl – i sklep gotowy”

Shoper, świętujący w tym roku 15-lecie istnienia, to najpopularniejsze, gotowe oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce. Z jego możliwości korzysta dzisiaj ponad 15 tysięcy małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oprogramowanie, sprzedawane jako usługa abonamentowa, oferuje wszystko, co niezbędne do uruchomienia samodzielnej i profesjonalnej sprzedaży w sieci – ze wsparciem technicznym, obsługą wewnętrznych płatności oraz niezbędnymi integracjami z kurierami i hurtowniami. Shoper oferuje swoją usługę w czterech planach abonamentowych: Złotym, Platynowym, Diamentowym oraz Premium – dla największych firm i niestandardowych wymaganiach. Możliwości oprogramowania można testować w 14-dniowym, bezpłatnym okresie próbnym.

Jak wynika z najnowszych danych, zbieranych przez markę Shoper, w trzecim kwartale 2020 roku największy udział w przychodach sklepów internetowych miała branża Dom i wnętrza – 28%. Nieco mniejszy, bo na poziomie 18%, należał do branży Zdrowie i uroda, a na trzecim miejscu znajdziemy sklepy z branży odzieżowej z udziałem 11%. Jeżeli chodzi o liczbę transakcji – najwięcej w Q3 2020 odnotowała branża Zdrowie i uroda, co czwarty zakup dotyczył produktów z tego segmentu. Na drugim miejscu, z udziałem 17%, jest Dom i ogród, a na trzecim Odzież z podobnym wynikiem (17%). Od drugiego kwartału 2020 roku najwięcej sklepów przybyło w branży Dom i ogród (niemal 8% nowych zostało założonych w tym segmencie), pozostałe dominujące to: Zdrowie i uroda (ponad 6%) oraz Delikatesy (ponad 5%).

Jeżeli chodzi o liczbę transakcji – najwięcej w Q3 2020 odnotowała branża Zdrowie i uroda, co czwarty zakup dotyczył produktów z tego segmentu. Na drugim miejscu, z udziałem 17%, jest Dom i ogród, a na trzecim Odzież z podobnym wynikiem (17%). Od drugiego kwartału 2020 roku najwięcej sklepów przybyło w branży Dom i ogród (niemal 8% nowych zostało założonych w tym segmencie), pozostałe dominujące to: Zdrowie i uroda (ponad 6%) oraz Delikatesy (ponad 5%).

Za koncepcję i realizację kampanii reklamowej z udziałem Piotra Cyrwusa odpowiada agencja Black Rabbit. Spoty reklamowe emitowane są w internecie: na Facebooku, Instagramie, YouTube, w sieci reklamowej Google oraz w innych sieciach partnerskich.

Źródło: Shoper

www.shoper.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764