logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

  PR 25.06.2020, przeczytano 1460 razy
ilustracjastrzałka

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bez-laktozy.-sama-przyjemnosc%21_---nowa-kampania-almette,387536,artykul.html

Puszyste serki twarogowe Almette bez laktozy są propozycją dla tych, którzy ze względu na nieefektywne trawienie laktozy, nie mogą spożywać standardowych wyrobów mlecznych. Wybierając Almette bez laktozy, osoby te nie muszą rezygnować z nabiału i nadal mogą cieszyć się ulubionymi smakami.

Puszyste Serki Almette bez laktozy zachwycają niepowtarzalnym, pysznym smakiem, i naturalną lekkością. To gwarancja 100% przyjemności, którą można poczuć wszystkimi zmysłami. Właśnie tę przyjemność smaku produktów z nowej linii Almette bez laktozy, podkreśla za pomocą metafory telewizyjny billboard sponsorski.

Kampania digitalowa oparta jest na serii krótkich filmów, których bohaterami są osoby w różnym wieku i o różnym trybie życia. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny i inni – wszyscy, którzy z różnych względów sięgnęli po Almette bez laktozy, cieszą się taką samą, wyjątkową przyjemnością smaku. Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie www.almette.pl/bez-laktozy, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.

Kampania obejmuje ponadto współpracę ze znanymi influencerkami, które przedstawią swoje motywacje dotyczące wyboru puszystych serków twarogowych Almette bez laktozy.

Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia 2020 roku. Za kreację spotu TV oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764