logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

  PR 25.06.2020, przeczytano 941 razy
ilustracjastrzałka

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bez-laktozy.-sama-przyjemnosc%21_---nowa-kampania-almette,387536,artykul.html

Puszyste serki twarogowe Almette bez laktozy są propozycją dla tych, którzy ze względu na nieefektywne trawienie laktozy, nie mogą spożywać standardowych wyrobów mlecznych. Wybierając Almette bez laktozy, osoby te nie muszą rezygnować z nabiału i nadal mogą cieszyć się ulubionymi smakami.

Puszyste Serki Almette bez laktozy zachwycają niepowtarzalnym, pysznym smakiem, i naturalną lekkością. To gwarancja 100% przyjemności, którą można poczuć wszystkimi zmysłami. Właśnie tę przyjemność smaku produktów z nowej linii Almette bez laktozy, podkreśla za pomocą metafory telewizyjny billboard sponsorski.

Kampania digitalowa oparta jest na serii krótkich filmów, których bohaterami są osoby w różnym wieku i o różnym trybie życia. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny i inni – wszyscy, którzy z różnych względów sięgnęli po Almette bez laktozy, cieszą się taką samą, wyjątkową przyjemnością smaku. Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie www.almette.pl/bez-laktozy, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.

Kampania obejmuje ponadto współpracę ze znanymi influencerkami, które przedstawią swoje motywacje dotyczące wyboru puszystych serków twarogowych Almette bez laktozy.

Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia 2020 roku. Za kreację spotu TV oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764