logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bez laktozy. Sama przyjemność!” - Nowa kampania Almette

  PR 25.06.2020, przeczytano 1461 razy
ilustracjastrzałka

Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych. W połowie czerwca wystartowała kampania marketingowa pod hasłem: „Bez laktozy. Sama przyjemność!”. Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w TV, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów video z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bez-laktozy.-sama-przyjemnosc%21_---nowa-kampania-almette,387536,artykul.html

Puszyste serki twarogowe Almette bez laktozy są propozycją dla tych, którzy ze względu na nieefektywne trawienie laktozy, nie mogą spożywać standardowych wyrobów mlecznych. Wybierając Almette bez laktozy, osoby te nie muszą rezygnować z nabiału i nadal mogą cieszyć się ulubionymi smakami.

Puszyste Serki Almette bez laktozy zachwycają niepowtarzalnym, pysznym smakiem, i naturalną lekkością. To gwarancja 100% przyjemności, którą można poczuć wszystkimi zmysłami. Właśnie tę przyjemność smaku produktów z nowej linii Almette bez laktozy, podkreśla za pomocą metafory telewizyjny billboard sponsorski.

Kampania digitalowa oparta jest na serii krótkich filmów, których bohaterami są osoby w różnym wieku i o różnym trybie życia. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny i inni – wszyscy, którzy z różnych względów sięgnęli po Almette bez laktozy, cieszą się taką samą, wyjątkową przyjemnością smaku. Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie www.almette.pl/bez-laktozy, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.

Kampania obejmuje ponadto współpracę ze znanymi influencerkami, które przedstawią swoje motywacje dotyczące wyboru puszystych serków twarogowych Almette bez laktozy.

Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia 2020 roku. Za kreację spotu TV oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764