logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bez wymówek” – nowa kampania Durex zachęcająca do bezpiecznego seksu z użyciem prezerwatyw

  PR 10.06.2022, przeczytano 881 razy
ilustracja

„Gumki wszystko psują”, „nic złego się nie stanie”, czy „wyjmę na czas” to tylko niektóre popularne wymówki odnoszące się do unikania seksu z zabezpieczeniem. 7 czerwca, w Międzynarodowy Dzień Seksu, Durex rozpoczął kampanię, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny[1] środek antykoncepcyjny, ale również jedyny chroniący jednocześnie przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas seksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bez-wymowek_-%E2%80%93-nowa-kampania-durex-zachecajaca-do-bezpiecznego-seksu-z-uzyciem-prezerwatyw,396212,artykul.html

W ramach kampanii „Bez wymówek” Durex przekonuje, że seks z potocznie zwaną gumką nie musi być tematem tabu, a mówienie o nim powinno stać się czymś naturalnym i na stałe wpisać się w język randkowania. Marka przekonuje, że używanie prezerwatyw jest „cool”, jako wyraz dbania nie tylko o siebie i swoje zdrowie, ale także o innych. To najskuteczniejsza profilaktyka[2], która chroni zarówno przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, jak i zmniejsza ryzyko nieplanowanej ciąży.

Z badania przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30 lat wynika, że 37% respondentów uprawiało seks bez zabezpieczenia, ponieważ nie chciało podjąć tematu użycia prezerwatywy. Mimo to, ponad połowa ankietowanych jest przekonana, że seks z gumką jest lepszy, a aż 80% jest zdania, że rozmowa o użyciu prezerwatywy pomogłaby im podjąć decyzję, czy chcą z kimś iść na randkę, czy nie. Wyniki pokazują, że kluczem do zmiany podejścia wobec stosowania tego środka antykoncepcji jest przede wszystkim otwarta komunikacja[3].

Misją marki od początku było ułatwianie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu, przeżywanego pogodnie i na luzie. Podczas aktualnej kampanii Durex zapewnia, że prezerwatywy mogą odpowiadać na indywidualne potrzeby, zapewniając odpowiednie dopasowanie, komfort i ochronę. W ramach kampanii promowane są takie produkty jak:

  • Prezerwatywy Durex Intense (z prążkami, wypustkami i żelem stymulującym),
  • Prezerwatywy Durex Perfect Gliss (z dodatkową ilością lubrykantu),
  • Prezerwatywy Durex Mutual Pleasure (z prążkami, wypustkami oraz żelem Performa przedłużającym stosunek).

- Zapewnianie dostępu do rzetelnej wiedzy o seksualności to jeden z naszych priorytetów, który pozwala nam realnie wpływać na zmianę zachowań młodych ludzi. Chcemy, aby każdy podejmował świadome decyzje i mógł samodzielnie zadbać o przyjemny i bezpieczny seks. Wiemy, że prezerwatywa to jedyny środek antykoncepcyjny wspierający jednocześnie ochronę przed chorobami. Dlatego w komunikacji z najmłodszym pokoleniem mierzymy się z popularnymi mitami narosłymi wokół seksu z zabezpieczeniem. Uważamy, że edukacja jest kluczowa w przełamywaniu utartych schematów kulturowych. Pragniemy, aby rozmowa o seksie z gumką nie była powodem do wstydu, a czymś „cool”, tak aby przyjemność szła naturalnie w parze z dbaniem o zdrowie swoje i innych – mówi Kamil Komarzyniec, Brand Manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.

Projekt wystartował 7 czerwca i potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Za opracowanie działań PR z zakresu media relations oraz branded contentu odpowiada agencja Big Picture, zaś koordynacją działań z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Kampania będzie prowadzona w digitalu – o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB.

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

Dodatkowe informacje:

[1] Planowanie rodziny/metody antykoncepcji. https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception.
[2] Także.
[3] Durex Speak Up, Safe Sex in Dating: Research Questions, February 2022.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764