logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bezpieczna majówka” z Tiktokiem

  PR 30.04.2021, przeczytano 246 razy
ilustracjastrzałka

TikTok organizuje akcję „Bezpieczna majówka”, której celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w ruchu drogowym podczas długiego weekendu majowego. Z tej okazji platforma rusza dziś z challengem #bezpiecznamajowka, zachęcając do tworzenia treści promujących odpowiedzialne zachowanie na polskich drogach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bezpieczna-majowka_-z-tiktokiem,391280,artykul.html

Wyzwanie polega na nagraniu TikToków, w których autorzy poruszą najważniejsze kwestie dotyczące bezpiecznego podróżowania – sprawdzenie stanu technicznego samochodu, posiadanie wszystkich najważniejszych elementów jego wyposażenia jak np. gaśnica, apteczka czy dodatkowa opona oraz podzielą się innymi, istotnymi z perspektywy kierowcy poradami.

Challenge promowany będzie przez polskich kierowców rajdowych i dziennikarzy motoryzacyjnych, takich jak Kuba Przygoński, Adam Kornacki, Miko Marczyk, Bartosz Ostałowski, Karolina Pilarczyk oraz Mariusz Zmysłowski.

Dodatkowo, dziś, o godzinie 19:00 Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi zorganizuje na swoim koncie na TikToku LIVE, do którego zaprosiła znanych kreatorów i zarazem policjantów – duet BraciaKłeczek. Podczas spotkania użytkownicy platformy dowiedzą  się jak bezpiecznie podróżować, jakie zmiany w kodeksie drogowym czekają nas w najbliższym czasie oraz… jak zostać policjantem.

- W TikToku niezwykle dużą rolę przykładamy do edukacji naszej społeczności. Nadchodzący długi weekend majowy to idealny moment do dzielenia się najlepszymi praktykami związanymi z bezpiecznym podróżowaniem. Mamy nadzieję, że nasze wyzwanie nie tylko pogłębi wiedzę naszych użytkowników w tym temacie, lecz także pozwoli im uniknąć awarii na drodze i sprawi, że będą bezpiecznie cieszyć się swoimi wyprawami weekendowymi – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Lex TVN” może zaszkodzić polskiej polityce zagranicznej
Sejm już w środę może się zająć projektem ustawy określanej jako „Lex TVN”, zgodnie z którą media w Polsce nie będą mogły należeć do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Komentatorzy oceniają, że projekt nowych przepisów, wymierzonych w TVN i amerykański koncern medialny Discovery, będzie mieć wpływ na politykę zagraniczną...
Branża gier wideo jest jedną z najbardziej dynamicznych gałęzi polskiego przemysłu. W 2020 r. suma wydatków poniesionych na gry wideo  w Polsce osiągnęła poziom 3,2 mld zł, rosnąc w skali roku o 7%. W 2020 r. kryzys COVID-19 dwutorowo wpłynął na wartość polskiego rynku gier. Na plus z pewnością zadziałała społeczna izolacja i większa ilość czasu poświęcana...
W środę, 28 lipca 2021 r. o godz. 7:00 rano „Gazeta Wyborcza” uruchomi serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. To kolejne miejsce w Polsce, w którym obecni będą dziennikarze Wyborcza.pl - zespół w Rybniku stworzą Adrian Karpeta oraz Arkadiusz Biernat, wspierani przez redakcję „Gazety Wyborczej Katowice”. Wcześniej w tym roku ruszyły...
Nowa platforma e-commerce dla influencerów – Fansi
Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła...
Z okazji rozpoczynających się dzisiaj Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, Vectra udostępnia swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosport, gdzie na żywo transmitowana będzie jedna z najważniejszych imprez sportowych na świecie. Do oferty operatora już dołączyło, od 23 lipca do 8 sierpnia br., w sumie aż 7 kanałów HD oraz 1 kanał w jakości 4K.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764