logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bezpieczna majówka” z Tiktokiem

  PR 30.04.2021, przeczytano 154 razy
ilustracjastrzałka

TikTok organizuje akcję „Bezpieczna majówka”, której celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w ruchu drogowym podczas długiego weekendu majowego. Z tej okazji platforma rusza dziś z challengem #bezpiecznamajowka, zachęcając do tworzenia treści promujących odpowiedzialne zachowanie na polskich drogach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bezpieczna-majowka_-z-tiktokiem,391280,artykul.html

Wyzwanie polega na nagraniu TikToków, w których autorzy poruszą najważniejsze kwestie dotyczące bezpiecznego podróżowania – sprawdzenie stanu technicznego samochodu, posiadanie wszystkich najważniejszych elementów jego wyposażenia jak np. gaśnica, apteczka czy dodatkowa opona oraz podzielą się innymi, istotnymi z perspektywy kierowcy poradami.

Challenge promowany będzie przez polskich kierowców rajdowych i dziennikarzy motoryzacyjnych, takich jak Kuba Przygoński, Adam Kornacki, Miko Marczyk, Bartosz Ostałowski, Karolina Pilarczyk oraz Mariusz Zmysłowski.

Dodatkowo, dziś, o godzinie 19:00 Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi zorganizuje na swoim koncie na TikToku LIVE, do którego zaprosiła znanych kreatorów i zarazem policjantów – duet BraciaKłeczek. Podczas spotkania użytkownicy platformy dowiedzą  się jak bezpiecznie podróżować, jakie zmiany w kodeksie drogowym czekają nas w najbliższym czasie oraz… jak zostać policjantem.

- W TikToku niezwykle dużą rolę przykładamy do edukacji naszej społeczności. Nadchodzący długi weekend majowy to idealny moment do dzielenia się najlepszymi praktykami związanymi z bezpiecznym podróżowaniem. Mamy nadzieję, że nasze wyzwanie nie tylko pogłębi wiedzę naszych użytkowników w tym temacie, lecz także pozwoli im uniknąć awarii na drodze i sprawi, że będą bezpiecznie cieszyć się swoimi wyprawami weekendowymi – powiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Źródło: TikTok

www.tiktok.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sport.pl, jeden z najważniejszych serwisów sportowych w Polsce, stawia kolejny krok w esportowej branży. Tym razem serwis został partnerem medialnym prestiżowych rozgrywek ESL Mistrzostw Polski organizowanych przez jednego z gigantów branży esportowej w naszym kraju – ESL Polska.
„Słuchaj gdziekolwiek jesteś” - nowa kampania Radia Tok FM w aglomeracji śląskiej
W poniedziałek, 10 maja 2021 r. pod hasłem „Słuchaj gdziekolwiek jesteś” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia TOK FM obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Dzięki działaniom prowadzonym lokalnie zespół stacji będzie zachęcać wszystkich mieszkańców aglomeracji śląskiej do słuchania programu TOK FM w internecie.
8 maja premiera szóstego sezonu „Comedy Club”
Comedy Central zaprasza na najzabawniejszą premierę tej wiosny! W sobotę, 8 maja stacja wystartuje z szóstym sezonem popularnego formatu „Comedy Club”. Premierowe odcinki emitowane będą w każdą sobotę i niedzielę o godz. 22:30. Gospodarzem szóstego sezonu stand-up’owego show jest Rafał Rutkowski.
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
„To tylko kilka dni” nowym programem TTV, w którym znane osoby przejmują opiekę nad osobami niepełnosprawnymi
„To tylko kilka dni” to pozytywne i burzące stereotypy spotkanie dwóch światów. Roli opiekunów osób niepełnosprawnych podjęli się między innymi Basia Kurdej-Szatan, Dagmara Kaźmierska, Sławomir (Paweł Zapała), Michał Koterski oraz Daniel Kuczaj. Spotkają się oni z ludźmi, którzy na co dzień potrzebują wsparcia osób trzecich....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764