logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Białoruskie domino 2021” – Gazeta.pl ponownie wspiera białoruski sen o wolności

  PR 04.03.2021, przeczytano 98 razy

Gazeta.pl po raz kolejny łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders – tym razem w ramach projektu „Białoruskie domino 2021”. W związku ze współpracą na łamach portalu regularnie będą prezentowane reporterskie teksty, analizy i wywiady. Prowadzone działania mają na celu wsparcie białoruskiej drogi do wolności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bialoruskie-domino-2021_-%E2%80%93-gazeta.pl-ponownie-wspiera-bialoruski-sen-o-wolnosci,390466,artykul.html

Pierwsza odsłona projektu „Białoruskie domino” miała miejsce w 2020 roku. Wtedy to portal udostępnił swoje łamy reporterom Outriders, którzy relacjonowali powyborcze wydarzenia na Białorusi. Całość była uzupełniana autorskimi treściami tworzonymi przez dziennikarzy Gazeta.pl. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu mieli dostęp nie tylko do ekskluzywnych materiałów z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także mogli poznać szerszy kontekst wydarzeń – wszystko za sprawą bliskiej współpracy z białoruskim kolektywem korespondentów Outriders.

– „Białoruskie domino” to kolejny bardzo ważny etap zaangażowania Gazeta.pl w sprawy białoruskiego marzenia o wolności – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl. – W sierpniu 2020 roku udostępniliśmy łamy Gazeta.pl reporterom Outriders, relacjonującym powyborcze protesty na Białorusi. W ramach „Białoruskiego domina 2021” ukażą się teksty reporterskie, analizy i wywiady pokazujące walkę białoruskiego podziemia z reżimem Łukaszenki. Wspólny projekt Gazeta.pl i Outriders to szansa dla wielu polskich czytelników, by od środka poznać sytuację u naszego wschodniego sąsiada – dodaje.

– To jest projekt wbrew tradycyjnym tendencjom medialnym – mówi Jakub Górnicki, współzałożyciel Outriders. – Nie czekamy aż coś się wydarzy, bo dzieje się cały czas. Dlatego chcemy regularnie dawać kontekst do wydarzeń w Białorusi. A cykl 12 rozmów rzuci światło na różne aspekty aktualnego życia społeczeństwa białoruskiego – dodaje.

Projekt „Białoruskie domino 2021” to kolejny element zaangażowania redakcji Gazeta.pl w istotne tematy. Walka o równość, demokrację i prawa człowieka znajduje się bowiem w DNA portalu. Redakcja regularnie wspiera akcje i projekty dotyczące takich zagadnień, w tym walkę o prawa kobiet czy społeczności LGBTQ+.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764