logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.

  PR 22.02.2019, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka

„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków. Nietuzinkowe postaci, takie jak Andrzej Bargiel, będą bohaterami kolejnych spotów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bierz-zycie-za-rogi_-%E2%80%93-nowa-kampania-banku-pekao-s.a.,381357,artykul.html

 Bank z Żubrem w logo rozpoczyna nową kampanię produktową, w której pokazuje, że jest nowoczesną instytucją idącą z duchem czasu. Kampania „Bierz życie za rogi” ma pokazać, że bank zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości. Inspiracją dla klientów  Pekao ma być Andrzej Bargiel, osoba, która własnym doświadczeniem pokazała co tak naprawdę znaczy wziąć życie za rogi. To właśnie on, jako pierwszy zjechał na nartach z K2. Pekao było sponsorem tej wyprawy.

 – Mamy najlepsze narzędzia, by przejść od słów do czynów. Wprowadzamy międzynarodowe standardy działania i codziennie staramy się bardziej, by oferować coraz lepsze i bardziej innowacyjne produkty oraz usługi – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań Pekao i dodaje, że bank pragnie wspierać swoich klientów by szli własną drogą i realizowali śmiałe plany. – Tacy Polacy są dla nas inspiracją i motorem zmian, a my jako bank wspieramy klientów w podążaniu ich własną drogą. Z myślą o nowych klientach powstają atrakcyjne produkty, które komunikujemy w nowej kampanii – dodaje Marjański. Pekao w swojej nowej kampanii chce również promować wartości takie jak polskość, przekraczanie granic, wytrwałość w dążeniu do celu.

Bank w pierwszej odsłonie nowej kampanii chce dotrzeć do klientów z ofertą Konta Przekorzystnego. Za jego założenie Pekao oferuje bonus w wysokości 100 zł. Dodatkowo za umieszczenie środków na Koncie Oszczędnościowym klienci Pekao mogą liczyć przez 6 miesięcy na oprocentowanie 3% w skali roku.

Kampania reklamowa Banku Pekao S.A. ruszyła 20 lutego i będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764