logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bierzyński na żywca” w Wirtualnej Polsce

  PR 11.01.2019, przeczytano 161 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00, premiera nowej odsłony autorskiego programu Jakuba Bierzyńskiego. Pierwszym gościem będzie Michał Kamiński. Emisja m.in. na stronie głównej WP. Kolejne odcinki „Bierzyński na żywca” zaplanowano w każdy wtorek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bierzynski-na-zywca_-w-wirtualnej-polsce,380758,artykul.html

Zaproszeni przez Bierzyńskiego goście – politycy, ludzie sztuki, aktywiści – mają komentować bieżące wydarzenia, ze szczególnym uwzględnieniem konsekwencji społecznych. Prowadzący włączy do dyskusji również widzów i na bieżąco będzie zadawał ich pytania.

Program będzie emitowany na stronie głównej WP, w serwisie WP Opinie oraz w kanałach social media wydawcy. Emisja pierwszego odcinka, z udziałem Michała Kamińskiego, odbyła się we wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00.

– Najważniejszą cechą tego programu jest interaktywność. Chcę zaproponować widzom unikalne doświadczenie. To oni będą mogli porozmawiać z zaproszonymi gośćmi, dzielić się komentarzami. Ja będę głównie moderatorem tej dyskusji – mówi Jakub Bierzyński.

Jakub Bierzyński jest prezesem domu mediowego OMD, a także jednym z założycieli SMG/KRC Poland (dziś Kantar Millward Brown), największej w Polsce agencji badań rynkowych. Jako socjolog, przedsiębiorca, inwestor oraz publicysta aktywnie komentuje bieżącą sytuację na rynku mediów oraz porusza aktualne kwestie społeczne.

Bierzyński jest też autorem felietonów politycznych, które pisze dla Wirtualnej Polski. – Jest wnikliwym obserwatorem życia politycznego. Jego teksty, publikowane w serwisie WP Opinie, cieszą się wielkim zainteresowaniem. W programie wideo zobaczymy te same wartości: dogłębną analizę problemu i dociekliwość, które dadzą użytkownikom nowe spojrzenie na aktualne wydarzenia – mówi Marcin Ręczmin, szef działu opinie w WP.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak...
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia
Możliwość słuchania najlepszych rockowych utworów i ciekawych audycji, a do tego informacje o konkursach i akcjach specjalnych - to wszystko zapewnia nowa aplikacja Rock Radia. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem Android i - po raz pierwszy - iOS mogą włączyć program stacji na żywo w każdym miejscu, w którym mają dostęp do sieci internetowej.
Auto Świat Classic – Legendy PRL
W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764