logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bio na zdrowie” - kampania Carrefour

  PR 03.06.2019, przeczytano 946 razy
ilustracja

Każdy ma dobrą radę, jak jeść lepiej, ale lepiej mieć rozwiązanie, czyli nowa kampania Carrefour wraz z konkretnym rozwiązaniem – szeroki wybór produktów z certyfikatem ekologicznym objętych gwarancją najniższej ceny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bio-na-zdrowie_---kampania-carrefour,382734,artykul.html

Konkret 9 „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej platformy komunikacyjnej Carrefour Act For Food wprowadzonej we wrześniu zeszłego roku.

W ramach platformy marka promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Główną lokalną barierą zniechęcającą do kupna produktów z certyfikatem ekologicznym jest cena. Gwarancja najniższej ceny na ofertę BIO ma dać pewność, że wybieramy najlepiej i dla zdrowia, i dla portfela.  

Strategia globalna została zaadaptowana do kreatywnego konceptu, który przemówi do polskiego konsumenta.

Głównym bohaterem kampanii jest Bobas. Słodki jak każdy maluch, jednak z ciętym językiem i bogatą osobowością. Skąd to wiemy? Słyszymy jego wewnętrzny, dorosły głos (w tej roli Wojciech Mecwaldowski) komentujący ironicznie otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Bobas edukuje otoczenie na temat żywności BIO. W kolejnych odcinkach pojawią się nowi bohaterowie i nowe tematy, które Bobas elokwentnie weźmie na warsztat.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour oraz materiały POS. Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764