logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Biznesup! Design made in Poland” już w maju

  PR 23.03.2018, przeczytano 630 razy

W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicą i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniśmy być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować? Co stanowi klucz do sukcesu w działaniu na rynkach zagranicznych? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziemy 24 i 25 maja 2018 roku podczas dwudniowego forum BiznesUp! design made in Poland, które odbędzie się na terenie Art_Inkubatora podczas Łódź Design Festival.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_biznesup%21-design-made-in-poland_-juz-w-maju,35902,artykul.html

W ramach wydarzenia, jury złożone z ekspertów branży wzorniczej wybierze 40 marek, których produkty będą promować polski design na arenie międzynarodowej, a to za sprawą wyjątkowej wystawy PolishUp, autorstwa Agnieszki Jacobson-Cieleckiej i Pawła Grobelnego.

BiznesUp! design made in Poland to wydarzenie będące częścią międzynarodowego projektu, adresowanego do projektantów i architektów, a także dystrybutorów produktów i usług z branży projektowej. Głównym celem wydarzenia jest skupienie najbardziej cenionych twórców, współczesnego designu, których produkty będą promować rodzime wzornictwo wśród polskich i zagranicznych odbiorców.

Warsztaty i panele dyskusyjne na BiznesUp!

Dwudniowa formuła wydarzenia pozwoli na podjęcie dyskusji na temat kondycji branży projektowej w Polsce, a także jej pozycji na rynkach: niemieckim, brytyjskim i skandynawskim. Ponadto, uczestnicy BiznesUp! będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach i debatach, prowadzonych przez międzynarodowych ekspertów branży designu, na temat wyzwań oraz barier związanych z wejściem lub obecnością swoich produktów na rynkach zagranicznych, a także wymienić się wiedzą z doświadczonymi markami.

- Za wiele nie możemy jeszcze zdradzić, ale w tym roku forum BiznesUp! design made in Poland nakierowane będzie na tematy związane z eksportem produktów polskich marek za granicę, a także procedurami jakich trzeba dopełnić, aby na tych rynkach się znaleźć. Skupimy się przede wszystkim na Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, z racji potencjału ekonomicznego i wielowiekowej tradycji wzorniczej tych krajów. Nie za braknie również rozmów o najnowszych trendach w polskim i światowym wzornictwie. Jednym z założeń projektu jest zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez promowanie najbardziej obiecujących polskich marek. Działania te będą realizowane między innymi za pośrednictwem wystawy PolishUp, której kuratorami są Agnieszka Jacobson-Cielecka i Paweł Grobelny, i która będzie dostępna dla wszystkich gości odwiedzających tegoroczną edycję festiwalu  – mówi Aleksandra Kietla, rzecznik prasowa Łódź Design Festival.

40 cenionych twórców polskiego wzornictwa

Forum BiznesUp! poprzedza odbywający się właśnie nabór, w którym spośród setek marek zostanie wyłonionych 40 firm, które zostaną zaprezentowane w ramach wspomnianej wystawy PolishUp.

W naborze udział mogą wziąć marki związane z branżą kreatywną, spełniające kryteria formalne zawarte w formularzu oraz regulaminie znajdującym się na stronie Łódź Design Festival w zakładce „BiznesUp!”: www.lodzdesign.com/biznesup.  Zgłoszenia można przesyłać do 30 marca 2018 roku.

Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

Źródło: Łódź Design Festival

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764