logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Blik, klik, płacisz w internecie w mig” – nowa kampania Blika

  PR 05.11.2018, przeczytano 879 razy

Właśnie wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem "BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig". Jej celem jest podkreślenie jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. Kampania emitowana będzie w sieci, serwisach VOD oraz telewizji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_blik%2C-klik%2C-placisz-w-internecie-w-mig_-%E2%80%93-nowa-kampania-blika,380012,artykul.html

W nowej kampanii BLIKA po raz kolejny występuje, uchodzący za najszybszego rapera w Polsce - MC Silk. Hasło "BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig" podkreśla szybkość płatności dokonywanych BLIKIEM w sklepach internetowych. O popularności tej usługi świadczy stale rosnąca liczba dokonanych transakcji – tylko w 2018 roku w Internecie zapłacono BLIKIEM ponad 40 milionów razy. BLIK jest już powszechnym standardem płatności – można nim opłacać transakcje we wszystkich sklepach internetowych w Polsce. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej mają obecnie klienci 13 banków. Stanowi to ponad 90 proc. wszystkich osób korzystających z usług krajowych instytucji finansowych.

- Okres przedświąteczny to co roku szał zakupowy. Polacy masowo szturmują sklepy internetowe, kupując świąteczne zakupy i prezenty. To dla nas idealny moment na przekonanie ich do płatności internetowych BLIKIEM, o ile jeszcze nie mieli szansy z nich skorzystać - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kampania jest już prowadzona w internecie i w social mediach, do których 5 listopada dołączają także serwisy VOD, natomiast od 7 listopada spoty będą emitowane także w telewizji. Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.

- Co roku wybór idealnych prezentów to nie lada wyzwanie i skomplikowany proces decyzyjny. Dzięki BLIKOWI, który oferuje szybką płatność w internecie, zakupy są dużo wygodniejsze. Właśnie do tego odwołujemy się w kampanii: z BLIKIEM „prezentujemy” przyjemnie i błyskawicznie – mówi Michał Tyburcy, Business Director z Change Serviceplan.

Dzięki BLIKOWI miliony Polaków mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać i wpłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. BLIK to jednak z najszybszych metod płatności w sklepach internetowych oraz mobilnych. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku liczba transakcji BLIKIEM, tj. płatności w sklepach i internecie, wypłat oraz wpłat w bankomatach i przelewów na numer telefonu, przekroczyła 18,5 miliona.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764