logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bo dbasz o dom” – nowa kampania marki Brait

  PR 03.12.2018, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna zawieszek toaletowych Brait Rings produkowanych przez Dramers S.A. W działaniach po raz pierwszy wykorzystano nowy slogan marki Brait – „Bo dbasz o dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bo-dbasz-o-dom_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki-brait,380367,artykul.html

Nowe zawieszki do WC Brait Rings posiadają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, przez które przepływa woda obmywając kostkę z obu stron i gwarantując pianę, widoczny efekt czystości oraz świeżość toalety. Olejki o zapachu cytrynowym, leśnym oraz morskim zapewniają intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę. Zawieszki Brait Rings dzięki skuteczności i intensywnym kolorom podkreślają efekty pracy włożonej w utrzymanie czystości. Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w cenie rekomendowanej 4,49 PLN.

Kampania promocyjna Brait obejmuje reklamy produktowe zawieszek Rings oraz wizerunkowe marki w magazynach poradnikowych i w Internecie, social media, promocje w punktach sprzedaży oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca stycznia 2019 r.

ilustracjastrzałka

Brait to marka należąca do firmy Dramers S.A., jednego z największych polskich producentów kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości, dystrybuującego produkty do ponad 50 krajów na świecie.

Za opracowanie strategii marki i komunikacji, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom.

Źródło: dobocom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764