logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bo dbasz o dom” – nowa kampania marki Brait

  PR 03.12.2018, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna zawieszek toaletowych Brait Rings produkowanych przez Dramers S.A. W działaniach po raz pierwszy wykorzystano nowy slogan marki Brait – „Bo dbasz o dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bo-dbasz-o-dom_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki-brait,380367,artykul.html

Nowe zawieszki do WC Brait Rings posiadają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, przez które przepływa woda obmywając kostkę z obu stron i gwarantując pianę, widoczny efekt czystości oraz świeżość toalety. Olejki o zapachu cytrynowym, leśnym oraz morskim zapewniają intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę. Zawieszki Brait Rings dzięki skuteczności i intensywnym kolorom podkreślają efekty pracy włożonej w utrzymanie czystości. Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w cenie rekomendowanej 4,49 PLN.

Kampania promocyjna Brait obejmuje reklamy produktowe zawieszek Rings oraz wizerunkowe marki w magazynach poradnikowych i w Internecie, social media, promocje w punktach sprzedaży oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca stycznia 2019 r.

ilustracjastrzałka

Brait to marka należąca do firmy Dramers S.A., jednego z największych polskich producentów kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości, dystrybuującego produkty do ponad 50 krajów na świecie.

Za opracowanie strategii marki i komunikacji, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom.

Źródło: dobocom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764