Wystartowała kampania promocyjna zawieszek toaletowych Brait Rings produkowanych przez Dramers S.A. W działaniach po raz pierwszy wykorzystano nowy slogan marki Brait – „Bo dbasz o dom”.
Nowe zawieszki do WC Brait Rings posiadają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, przez które przepływa woda obmywając kostkę z obu stron i gwarantując pianę, widoczny efekt czystości oraz świeżość toalety. Olejki o zapachu cytrynowym, leśnym oraz morskim zapewniają intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę. Zawieszki Brait Rings dzięki skuteczności i intensywnym kolorom podkreślają efekty pracy włożonej w utrzymanie czystości. Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w cenie rekomendowanej 4,49 PLN.
Kampania promocyjna Brait obejmuje reklamy produktowe zawieszek Rings oraz wizerunkowe marki w magazynach poradnikowych i w Internecie, social media, promocje w punktach sprzedaży oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca stycznia 2019 r.
Brait to marka należąca do firmy Dramers S.A., jednego z największych polskich producentów kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości, dystrybuującego produkty do ponad 50 krajów na świecie.
Za opracowanie strategii marki i komunikacji, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom.
Źródło: dobocom