logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bo dbasz o dom” – nowa kampania marki Brait

  PR 03.12.2018, przeczytano 280 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna zawieszek toaletowych Brait Rings produkowanych przez Dramers S.A. W działaniach po raz pierwszy wykorzystano nowy slogan marki Brait – „Bo dbasz o dom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bo-dbasz-o-dom_-%E2%80%93-nowa-kampania-marki-brait,380367,artykul.html

Nowe zawieszki do WC Brait Rings posiadają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, przez które przepływa woda obmywając kostkę z obu stron i gwarantując pianę, widoczny efekt czystości oraz świeżość toalety. Olejki o zapachu cytrynowym, leśnym oraz morskim zapewniają intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę. Zawieszki Brait Rings dzięki skuteczności i intensywnym kolorom podkreślają efekty pracy włożonej w utrzymanie czystości. Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w cenie rekomendowanej 4,49 PLN.

Kampania promocyjna Brait obejmuje reklamy produktowe zawieszek Rings oraz wizerunkowe marki w magazynach poradnikowych i w Internecie, social media, promocje w punktach sprzedaży oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca stycznia 2019 r.

ilustracjastrzałka

Brait to marka należąca do firmy Dramers S.A., jednego z największych polskich producentów kostek toaletowych, odświeżaczy i środków czystości, dystrybuującego produkty do ponad 50 krajów na świecie.

Za opracowanie strategii marki i komunikacji, kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom.

Źródło: dobocom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764