logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt

  PR 20.09.2021, przeczytano 559 razy
ilustracja

Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie agencje należą do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_brytyjski-z-natury_-%E2%80%93-butcher%E2%80%99s-z-kampania-naturalnej-karmy-dla-zwierzat,393062,artykul.html

Kampania prowadzona jest w cyfrowych kanałach komunikacji, w tym głównie serwisach Youtube i Facebook. Wspierana jest również działaniami programatikowymi i precyzyjnym targetowaniem w największych portalach. Krótkie spoty wideo podkreślają tradycję marki Butcher’s, która z małego rodzinnego przedsiębiorstwa, stała się firmą o zasięgu międzynarodowym. Sukces ten opiera się na wysokiej jakości karmie Butcher’s, produkowanej z naturalnych składników, bez konserwantów i wypełniaczy oraz glutenu. Dodatkowo mokra karma gotowana jest na parze, co pozytywnie wpływa na zdrowie i dobre samopoczucie czworonogów. Kampania obejmuje również launch produktu Butcher’s Denatal Care, czyli dentystycznych przysmaków dla psów.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry. Działaniami paid social na Facebooku zajmuje się Performics, To pierwsza wspólna kampania zrealizowana dla marki Butcher’s. Za produkcję spotów odpowiada agencja Just.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764