logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt

  PR 20.09.2021, przeczytano 195 razy
ilustracja

Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie agencje należą do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_brytyjski-z-natury_-%E2%80%93-butcher%E2%80%99s-z-kampania-naturalnej-karmy-dla-zwierzat,393062,artykul.html

Kampania prowadzona jest w cyfrowych kanałach komunikacji, w tym głównie serwisach Youtube i Facebook. Wspierana jest również działaniami programatikowymi i precyzyjnym targetowaniem w największych portalach. Krótkie spoty wideo podkreślają tradycję marki Butcher’s, która z małego rodzinnego przedsiębiorstwa, stała się firmą o zasięgu międzynarodowym. Sukces ten opiera się na wysokiej jakości karmie Butcher’s, produkowanej z naturalnych składników, bez konserwantów i wypełniaczy oraz glutenu. Dodatkowo mokra karma gotowana jest na parze, co pozytywnie wpływa na zdrowie i dobre samopoczucie czworonogów. Kampania obejmuje również launch produktu Butcher’s Denatal Care, czyli dentystycznych przysmaków dla psów.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry. Działaniami paid social na Facebooku zajmuje się Performics, To pierwsza wspólna kampania zrealizowana dla marki Butcher’s. Za produkcję spotów odpowiada agencja Just.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764