logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Cała Polska goni rekiny” – Youtuberzy w Galerii Wisła

  PR 17.03.2017, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

- W piątek, 24 marca, Galeria Wisła wypełni się gwiazdami znanymi z YouTube-a. – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. – Ekipa kanału „Ponki” w składzie Grzegorz Barański (Dakann), Vin Milton, Artur Filipowicz pod pseudonimem Topowa Dycha oraz Paweł Smektalski znany jako TheUnboxall, będą interaktywnie edukować o HCV. Na specjalnym  stanowisku będą przeprowadzane konkursy z nagrodami, animacje, gry i zabawy dla całej rodziny. Akcja odbywać się będzie w godzinach 16:00 – 20:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_cala-polska-goni-rekiny_-%E2%80%93-youtuberzy-w-galerii-wisla,31828,artykul.html

Na interaktywnym stoisku zlokalizowanym na parterze, pod Wieżą Zegarową będzie można spotkać youtuberów wspomagających kampanię, uzyskać dużo informacji w postaci filmów, ulotek, spotów. Akcja w Galerii Wisła jest częścią kolejnego etapu kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” pod hasłem: „HCV i youtuberzy – Cała Polska goni rekiny” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH w ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV”. Ambasadorami kampanii zostali znani blogerzy i YouTuberzy. Ambasadorów dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie, co pozwala na dotarcie z informacjami do najszerszego grona odbiorców. Do komunikacji wykorzystane są również ich konta na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Snapchacie, za których pośrednictwem przekazywane są informacje dotyczące wirusa - czym jest, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia.

Galeria Wisła poza typowymi dla takiego miejsca działaniami promocyjno-handlowymi często prowadzi akcje mające aspekt edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną oraz poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka. O tym, że kierunek działania Galerii Wisła polegający na współtworzeniu miejskiej tkanki społecznej i angażowaniu się w ważne dla mieszkańców sprawy lokalne jest właściwy, świadczą dwa tegoroczne prestiżowe wyróżnienia: zaproszenie Galerii Wisła do kapituły przyznającej nagrodę gospodarczą Prezydenta Miasta Płocka „Przedsiębiorca Społecznie Zaangażowany” oraz do Konkursu „Godni Naśladowania”.

Źródło: CREAM

www.cream-management.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764