- W piątek, 24 marca, Galeria Wisła wypełni się gwiazdami znanymi z YouTube-a. – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. – Ekipa kanału „Ponki” w składzie Grzegorz Barański (Dakann), Vin Milton, Artur Filipowicz pod pseudonimem Topowa Dycha oraz Paweł Smektalski znany jako TheUnboxall, będą interaktywnie edukować o HCV. Na specjalnym stanowisku będą przeprowadzane konkursy z nagrodami, animacje, gry i zabawy dla całej rodziny. Akcja odbywać się będzie w godzinach 16:00 – 20:00.
Na interaktywnym stoisku zlokalizowanym na parterze, pod Wieżą Zegarową będzie można spotkać youtuberów wspomagających kampanię, uzyskać dużo informacji w postaci filmów, ulotek, spotów. Akcja w Galerii Wisła jest częścią kolejnego etapu kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” pod hasłem: „HCV i youtuberzy – Cała Polska goni rekiny” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH w ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV”. Ambasadorami kampanii zostali znani blogerzy i YouTuberzy. Ambasadorów dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie, co pozwala na dotarcie z informacjami do najszerszego grona odbiorców. Do komunikacji wykorzystane są również ich konta na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Snapchacie, za których pośrednictwem przekazywane są informacje dotyczące wirusa - czym jest, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia.
Galeria Wisła poza typowymi dla takiego miejsca działaniami promocyjno-handlowymi często prowadzi akcje mające aspekt edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną oraz poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka. O tym, że kierunek działania Galerii Wisła polegający na współtworzeniu miejskiej tkanki społecznej i angażowaniu się w ważne dla mieszkańców sprawy lokalne jest właściwy, świadczą dwa tegoroczne prestiżowe wyróżnienia: zaproszenie Galerii Wisła do kapituły przyznającej nagrodę gospodarczą Prezydenta Miasta Płocka „Przedsiębiorca Społecznie Zaangażowany” oraz do Konkursu „Godni Naśladowania”.
Źródło: CREAM