logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Cała Polska goni rekiny” – Youtuberzy w Galerii Wisła

  PR 17.03.2017, przeczytano 972 razy
ilustracjastrzałka

- W piątek, 24 marca, Galeria Wisła wypełni się gwiazdami znanymi z YouTube-a. – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła. – Ekipa kanału „Ponki” w składzie Grzegorz Barański (Dakann), Vin Milton, Artur Filipowicz pod pseudonimem Topowa Dycha oraz Paweł Smektalski znany jako TheUnboxall, będą interaktywnie edukować o HCV. Na specjalnym  stanowisku będą przeprowadzane konkursy z nagrodami, animacje, gry i zabawy dla całej rodziny. Akcja odbywać się będzie w godzinach 16:00 – 20:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_cala-polska-goni-rekiny_-%E2%80%93-youtuberzy-w-galerii-wisla,31828,artykul.html

Na interaktywnym stoisku zlokalizowanym na parterze, pod Wieżą Zegarową będzie można spotkać youtuberów wspomagających kampanię, uzyskać dużo informacji w postaci filmów, ulotek, spotów. Akcja w Galerii Wisła jest częścią kolejnego etapu kampanii społecznej „HCV Jestem świadom” pod hasłem: „HCV i youtuberzy – Cała Polska goni rekiny” realizowanej przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - PZH w ramach Projektu „Zapobieganie zakażeniom HCV”. Ambasadorami kampanii zostali znani blogerzy i YouTuberzy. Ambasadorów dobrano tak, aby ich kanały były jak najbardziej zróżnicowane tematycznie, co pozwala na dotarcie z informacjami do najszerszego grona odbiorców. Do komunikacji wykorzystane są również ich konta na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Snapchacie, za których pośrednictwem przekazywane są informacje dotyczące wirusa - czym jest, jakie niesie ze sobą zagrożenie i jak uniknąć zakażenia.

Galeria Wisła poza typowymi dla takiego miejsca działaniami promocyjno-handlowymi często prowadzi akcje mające aspekt edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną oraz poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka. O tym, że kierunek działania Galerii Wisła polegający na współtworzeniu miejskiej tkanki społecznej i angażowaniu się w ważne dla mieszkańców sprawy lokalne jest właściwy, świadczą dwa tegoroczne prestiżowe wyróżnienia: zaproszenie Galerii Wisła do kapituły przyznającej nagrodę gospodarczą Prezydenta Miasta Płocka „Przedsiębiorca Społecznie Zaangażowany” oraz do Konkursu „Godni Naśladowania”.

Źródło: CREAM

www.cream-management.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764