logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Capri-Sun, będzie fun!” - rusza konkurs organizowany przez Nav agency

  PR 17.05.2023, przeczytano 574 razy
ilustracja

W połowie maja marka Capri-Sun wystartowała z konkursem total Poland ,,Capri-Sun, będzie fun!”. Do wygrania jest aż 80 atrakcyjnych nagród. Konkurs jest szeroko komunikowany i wspierany materiałami digital i in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_capri-sun%2C-bedzie-fun%21_---rusza-konkurs-organizowany-przez-nav-agency,399985,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Capri-Sun, zachować paragon i opisać swoje wymarzone wakacje z Capri-Sun. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone. W ramach nagród głównych przewidzianych jest 5 bonów wakacyjnych na Wakacje.pl o wartości 10.000 zł. Dodatkowo co dwa tygodnie do wygrania jest 5 x rodzinny bilet do parku rozrywki Energylandia i 1000 zł na wydatki oraz 10 x karta podarunkowa do Decathlon o wartości 500 zł. Konkurs trwa od 15.05 do 23.07.2023 r.

Aktywacja jest wsparta szeroką komunikacją digital i in-store. NAV agency odpowiada za opracowanie koncepcji i mechaniki aktywacji, kreację, projektowanie i development strony oraz kompleksową organizację i obsługę konkursu.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764