logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Cenię sobie!” Nowa kampania reklamowa od Ceneo.pl

  PR 11.10.2019, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

W nowym wideo nie zobaczymy jednak Zosi - znanej widzom z poprzednich lat. Spoty z serii „Cenię sobie” to dynamiczny przegląd najważniejszych korzyści, jakie Ceneo.pl daje osobom korzystającym z tej porównywarki na co dzień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_cenie-sobie%21_-nowa-kampania-reklamowa-od-ceneo.pl,384305,artykul.html

Ceneo.pl po dwóch latach zmieniło koncepcję swojej kampanii reklamowej. W najnowszych spotach w dynamiczny i przejrzysty sposób przypomina użytkownikowi, dlaczego w trakcie zakupów internetowych warto skorzystać z tego serwisu. W reklamie wyróżniono kilka kluczowych funkcji Ceneo.pl. Wśród nich znalazło się m.in. porównywanie cen produktów, dostęp do unikatowych opinii o sprzedawcach i produktach (opinie są wystawiane przez użytkowników już po zakupach). Serwis przypomina, że jest miejscem, gdzie kupujący znajdzie wiele promocji i może wybierać spośród milionów produktów dostępnych w sklepach internetowych.

- Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników – wyjaśnia Dariusz Grabowski dyrektor departamentu rozwoju produktu.

Ceneo.pl przygotowując nową kampanię reklamową, stworzyło też spoty, które będą nawiązywały do takich akcji jak Black Friday czy organizowanej przez serwis własnej akcji - Dzień Darmowej Wysyłki. Nowe spoty będzie można zobaczyć głównie w mediach społecznościowych, sieciach kin (Helios i Multikino) i serwisach VOD. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 6-sekundowa wersja.

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside, która została wybrana przez Ceneo.pl w ramach zamkniętego przetargu.

Serwis Ceneo.pl działania promocyjne będzie realizował do 26 grudnia. Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl od 11 października można oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764