logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu

  PR 12.12.2018, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_charakter-nadaje-zyciu-smak_---sukces-3-edycji-kampanii-wawelu,380506,artykul.html

Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki to wyjątkowe czekoladki stworzone z myślą o kobietach z charakterem. W ramach kampanii uruchomiono konkurs, w którym o przyjaźni z charakterem opowiedziało ponad 6 500 konsumentek, dzieląc się swoimi historiami. Na zwycięzców czekały nagrody w postaci weekendowego wypoczynku w SPA oraz zestawy torebek. Każda nagroda to podwójna radość (dla osoby wygrywającej i przyjaciółki).

Na dedykowanej stronie internetowej pojawił się również quiz, który w ciekawy sposób odkrywał słodką prawdę o charakterze i umożliwiał konsumentkom dopasowanie do siebie odpowiedniej czekoladki. W ramach kampanii na portalu Interia powstała także dedykowana sekcja z artykułami, ciekawymi infografikami, tekstami i quizami oraz wywiady z ambasadorkami akcji.

W aktywacje zostały zaangażowane influencerki – Agata Gwiazdowska, uczestniczka Hell’s Kitchen i miłośniczka kuchni oraz Ola Stodółka, oryginalna projektantka odzieży. Ambasadorki wzięły udział w sesji zdjęciowej z własnymi przyjaciółmi, przygotowały artykuły oraz promowały kampanię w swoich mediach społecznościowych.

Autorem koncepcji kampanii, jej hasła i key visuala jest agencja Schulz Brand Friendly, która opracowała również mechanizm konkursu oraz quiz.

Źródło: Schulz Brand Friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764