logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” ze srebrami w Effie Awards 2020

  PR 18.11.2020, przeczytano 505 razy

Niezwykła historia o mierzeniu się z katastrofą klimatyczną na polskiej wsi przyszłości zdobyła kolejne prestiżowe nagrody. Audiobook „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" od Storytel otrzymał dwie srebrne statuetki Effie Awards 2020 w kategorii Branded content oraz Kultura i rozrywka. Gazeta.pl jest partnerem medialnym tego projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_chlopi-2050%2C-czyli-agronauci-w-czasach-katastrofy-klimatycznej_-ze-srebrami-w-effie-awards-2020,389216,artykul.html

Effie Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród branży kreatywnej, które przyznawane są najlepszym kampaniom oraz rozwiązaniom marketingowym marek. Jury konkursu wyróżnia najbardziej efektywne działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono oraz wysokie wyniki biznesowe. Zwycięskie projekty w konkursie Effie Awards 2020 zostały ogłoszone 16 listopada br. podczas uroczystej gali. Więcej informacji o konkursie.

Słuchowisko „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej, czyli „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia. Temat wziął na warsztat pisarz Cezary Zbierzchowski, autor powieści fantastyczno-naukowych („Holocaust F”, „Distortion”). Audiobook miał swoją premierę w lutym 2020 r. Partnerami projektu są McCann Worldgroup, Spark Foundry i Mastercard, a Gazeta.pl jest jego patronem medialnym.

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” zostali nagrodzeni już m.in. dwoma srebrami w konkursie Innovation 2020 w kategoriach Innowacyjny Biznes w podkategorii CSR oraz Innowacyjne Media/Inne.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764