logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Chmelowe Mistrzostwa” powracają - marka Žatecký z nowymi spotami reklamowymi

  PR 14.04.2022, przeczytano 763 razy
ilustracja

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji, która charakteryzuje spoty marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_chmelowe-mistrzostwa_-powracaja---marka-%C5%BDateck%C3%BD-z-nowymi-spotami-reklamowymi,395503,artykul.html

W nowych reklamach marki powracamy do trwających na polach chmielu, w miasteczku Žatec, „Chmielowych Mistrzostw Świata”. Drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w kolejnych konkurencjach. W pierwszej reklamie głównym bohaterem jest duet Žatecky Černý, walczący o puchar chmielowych mistrzostw świata w kategorii „lekkość ciemnego piwa” na wrotkach. Drużyna zdobywa puchar „wybijając się lekkością” co podkreśla, że piwo Žatecky Černý 3,8% ma lekki, delikatny smak wynikający z kompozycji czterech słodów i niskiej zawartości alkoholu. W drugiej odsłonie drużyna Žateckiego Světlego Ležáka wspina się, łapie równowagę i wygrywa puchar za najlepszy „balans smaku” ponieważ jako piwo wyróżnia się właśnie tą cechą - idealnie zrównoważonym smakiem.

– Aby utrzymać naszą wyjątkową konwencję, kolejna odsłona Chmielowych Mistrzostw Świata nie mogłaby odbyć się nigdzie indziej jak tylko w miasteczku Žatec. Ponownie pokazujemy  najważniejsze elementy naszej marki tj. żatecki chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Chmielowe Mistrzostwa Świata mają dawać wiele radości ze śledzenia poczynań naszej drużyny walczącej o puchary w  duchu fair play – mówi Aleksandra Borek odpowiedzialna za markę Žatecky.

Nowe 30-sekundowe spoty nagrywane są w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklama jest prezentowana w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

Spoty można obejrzeć na kanale marki w serwisie YouTube

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764