W połowie września firma Dan Cake Polonia rusza z nową akcją promocyjną pod hasłem #chwilamasmak. Akcja odbywać się będzie na terenie miasta Warszawy i potrwa miesiąc.
Celem nowej kampanii jest promocja trzech rodzajów ciast drożdżowych dostępnych w ofercie Dan Cake – są to wypieki z nadzieniem kakaowym, z serem oraz w wersji klasycznej, z kruszonką. Produkty te dzięki technologii pakowania w sterylnym środowisku na długo zachowują świeżość, łączą w sobie tradycję smaków dzieciństwa z nowoczesnością, i co najważniejsze, są dostępne dla każdego, w każdej chwili.
W połowie września na ulice Warszawy wyruszą miejskie autobusy opatrzone grafikami prezentującymi produkty firmy Dan Cake, które są na wyciągnięcie ręki dla każdego w jego codziennych sytuacjach. Promocja nie ominie również chętnie wykorzystywanego w mieście metra. Lunch w pracy, sobotnie spotkanie w gronie przyjaciół czy słodkie śniadanie z rodziną – to chwile, które mają swój unikalny smak. To idealny moment, aby zagościły w nich drożdżowe produkty właśnie od Dan Cake. Zdjęcia z hasłami promocyjnymi pojawią się też w ramkach reklamowych w wagonach warszawskiego metra.
Kampania promocyjna „Chwila ma smak z Dan Cake” potrwa od 15 września do 15 października.
Źródło: Dan Cake Polonia