logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Chyłka-Zaginięcie” debiut serialu w TVN

  PR 08.04.2019, przeczytano 405 razy

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej. Przełożyło się to odpowiednio na 13% i 12% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza obecność na Player.pl – wskazuje Bartosz Zientek, Group Account Director z domu mediowego Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_chylka-zaginiecie_-debiut-serialu-w-tvn,382016,artykul.html

W sobotę, 30 marca br., o godz. 20.00 na antenie TVN zadebiutował serial „Chyłka - Zaginięcie”, który wcześniej był dostępny jedynie na platformie Player.pl. Wcześniej, w tym paśmie antenowym TVN emitował formaty rozrywkowe takie jak X Faktor, Mam talent, Mali Giganci czy Hipnoza – przy czym ta ostatnia produkcja mocno rozczarowała swoimi wynikami.

- Może to być jedna z przyczyn postawienia na nowość jakim jest serial. Ciężko jest natomiast pozycji serialowej konkurować pod względem wyników oglądalności z takim hitem jak Mam Talent, który w ostatniej edycji regularnie – co sobotę – gromadził przed telewizorami 3 mln widzów. Programy rozrywkowe są bardziej uniwersalnym formatem i trafiają do szerszej widowni. „Chyłka-Zaginięcie” raczej należałoby porównywać do serialowych pozycji jakie TVN emituje w tygodniu. W takim zestawieniu nowa produkcja stacji wypada już zdecydowanie korzystniej. - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Premierowe odcinki „Drugiej Szansy” i „Diagnozy” osiągały wyniki odpowiednio 2,5 mln i 2 mln – podobnie jak „Chyłka – Zaginięcie”.

Wyniki serialu w grupie komercyjnej – 653 tys. dla „Chyłka-Zaginięcie” vs. 1,2 mln „Drugiej Szansy” i 898 tys. dla „Diagnozy” wyglądają nieco gorzej. Może to być „efekt Player’a”, na którym pierwsze dwa odcinki były dostępne dla otwartej widowni (AVOD). Ich średnia oglądalność sięgnęła prawie 1 mln streamów każdy – wynika z danych podanych przez nadawcę. Po ograniczeniu dostępu tylko do subskrybentów (SVOD) ilość streamów spadła o 60%.

- Oceniłbym debiut adaptacji prozy Remigiusza Mroza jako bardzo udany. Z ciekawością będziemy śledzić wyniki kolejnych odcinków. To, co może okazać się największą wartością w przypadku tego projektu, to połączenie emisji TV+VOD, które może pozwolić stacji na lepszą monetyzacji jednego formatu. Z drugiej zaś strony daje reklamodawcom szansę na docieranie do zróżnicowanej grupy widzów. Jedynym mankamentem nadal pozostanie brak możliwości porównania oraz łączenia danych dotyczących oglądalności z obu źródeł - Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia

Źródło: Codemedia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

20 czerwca br. ukaże się „Gazeta Uchodźców”
W czwartek, 20 czerwca br. już po raz trzeci ukaże się „Gazeta Uchodźców”. W ten wyjątkowy sposób „Wyborcza” będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Czwartkowe wydanie gazety zostanie przygotowane przez dziennikarzy i ich partnerów: osoby z doświadczeniem uchodźczym oraz imigrantów żyjących w...
TVN Warner Bros. Discovery sponsorem Muzeum POLIN
TVN Warner Bros. Discovery został Strategicznym Sponsorem Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Ta znacząca współpraca podkreśla historyczne więzi między Warner Bros. a Polską oraz wspiera misję muzeum w szerzeniu wiedzy o bogatej historii i dziedzictwie Żydów polskich.
Digital Incubator Warner Bros. Discovery partnerem StartSmart CEE
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce łączy siły ze StartSmart CEE. Jednostka, której celem jest wspieranie innowacji i współpraca ze start-upami będzie partnerem programu akceleracyjnego Spring 2024. Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki know-how globalnej firmy oraz wsparciu jej ekspertów....
„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i...
RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa
Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764