logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Co dobrego u Ciebie w firmie?” - najnowsza kampania Szlachetnej Paczki

  PR 21.09.2023, przeczytano 393 razy
ilustracja

Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_co-dobrego-u-ciebie-w-firmie_---najnowsza-kampania-szlachetnej-paczki,401435,artykul.html

W ramach stałej współpracy ze Szlachetną Paczką, agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne. “Co dobrego u Ciebie w firmie?” jest hasłem najnowszej kampanii, która promuje wolontariat pracowniczy.

- Co dobrego u Ciebie w firmie? U nas dużo dobrego. Np. tak świetna agencja, jak Hand Made. To ważna dla nas kampania, pierwsza tak duża kierowana do szeroko rozumianego biznesu. Jako organizacja pozarządowa, szczególny nacisk kładziemy na efektywność. Dlatego tak dobrze współpracuje nam się z Hand Made, bo to agencja, która doskonale rozumie, że nawet najciekawsza kreacja jest środkiem do celu. - Konrad Kruczkowski, Dyrektor Działu Marketingu Stowarzyszenia Wiosna

Wolontariat Pracowniczy w Szlachetnej Paczce umożliwia zaangażowanie pracowników (także z różnych lokalizacji firmy) w pomaganie potrzebującym. Pracownicy, przy wsparciu pracodawcy, pomagają konkretnym rodzinom poprzez przygotowanie dla nich paczek. Przykładem firmy, która wdrożyła wolontariat pracowniczy w obszar swoich działań CSR-owych jest Bank BNP Paribas. To partner strategiczny stowarzyszenia, którego rola w projekcie jest szczególnie istotna - w ubiegłym roku instytucja przygotowała pomoc dla aż 200 rodzin.

- Praca nad koncepcjami kreatywnymi, wraz z zespołem Stowarzyszenia Wiosna, jest dla nas zawsze wielką przyjemnością i świeżą odmianą dla projektów, którymi zajmujemy się na co dzień. Drużyna paczki, ich pasja i poświęcenie w pracy w trudnym obszarze działalności organizacji charytatywnych, są dla nas inspiracją i zarażają dobrem także nasze pomysły. - Marcin Janik, Group Account Manager w Hand Made

Agencja od kilku lat (na zasadach pro publico bono) pomaga w tematach związanych z koncepcjami kreatywnymi do spotów produkowanych przez Szlachetną Paczkę - w tym rokrocznie dla kampanii świątecznych, jak i przy spotach związanych z innymi obszarami działalności stowarzyszenia. Hand Made odpowiada również za wprowadzenie nowego claimu “Zmieniamy świat na dobre” oraz bieżące wsparcie strategiczno-kreatywne.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764