logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Co dobrego u Ciebie w firmie?” - najnowsza kampania Szlachetnej Paczki

  PR 21.09.2023, przeczytano 308 razy
ilustracja

Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_co-dobrego-u-ciebie-w-firmie_---najnowsza-kampania-szlachetnej-paczki,401435,artykul.html

W ramach stałej współpracy ze Szlachetną Paczką, agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne. “Co dobrego u Ciebie w firmie?” jest hasłem najnowszej kampanii, która promuje wolontariat pracowniczy.

- Co dobrego u Ciebie w firmie? U nas dużo dobrego. Np. tak świetna agencja, jak Hand Made. To ważna dla nas kampania, pierwsza tak duża kierowana do szeroko rozumianego biznesu. Jako organizacja pozarządowa, szczególny nacisk kładziemy na efektywność. Dlatego tak dobrze współpracuje nam się z Hand Made, bo to agencja, która doskonale rozumie, że nawet najciekawsza kreacja jest środkiem do celu. - Konrad Kruczkowski, Dyrektor Działu Marketingu Stowarzyszenia Wiosna

Wolontariat Pracowniczy w Szlachetnej Paczce umożliwia zaangażowanie pracowników (także z różnych lokalizacji firmy) w pomaganie potrzebującym. Pracownicy, przy wsparciu pracodawcy, pomagają konkretnym rodzinom poprzez przygotowanie dla nich paczek. Przykładem firmy, która wdrożyła wolontariat pracowniczy w obszar swoich działań CSR-owych jest Bank BNP Paribas. To partner strategiczny stowarzyszenia, którego rola w projekcie jest szczególnie istotna - w ubiegłym roku instytucja przygotowała pomoc dla aż 200 rodzin.

- Praca nad koncepcjami kreatywnymi, wraz z zespołem Stowarzyszenia Wiosna, jest dla nas zawsze wielką przyjemnością i świeżą odmianą dla projektów, którymi zajmujemy się na co dzień. Drużyna paczki, ich pasja i poświęcenie w pracy w trudnym obszarze działalności organizacji charytatywnych, są dla nas inspiracją i zarażają dobrem także nasze pomysły. - Marcin Janik, Group Account Manager w Hand Made

Agencja od kilku lat (na zasadach pro publico bono) pomaga w tematach związanych z koncepcjami kreatywnymi do spotów produkowanych przez Szlachetną Paczkę - w tym rokrocznie dla kampanii świątecznych, jak i przy spotach związanych z innymi obszarami działalności stowarzyszenia. Hand Made odpowiada również za wprowadzenie nowego claimu “Zmieniamy świat na dobre” oraz bieżące wsparcie strategiczno-kreatywne.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764