Pierwszy, telewizyjny etap kampanii rozpoczął się 10 października 2016 r. i potrwa do końca listopada. Drugą częścią prowadzonych działań jest 2-tygodniowa, uruchomiona 1 listopada 2016 r. emisja reklamy w radiu.
Na potrzeby kampanii przygotowany został spot „Compensa. Żadnych ale.” – tym hasłem ubezpieczyciel zwraca uwagę odbiorców na wymówki, które towarzyszą nam na co dzień i którymi usprawiedliwiany jest również brak ubezpieczenia. Każda z wymówek została przedstawiona jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku. Compensa zachęca, aby porzucić wymówki i zdecydować się na zakup ubezpieczenia.
- Spot jest zarówno reklamą wizerunkową, jak i produktową, bo pojawiają się w nim wszystkie oferowane przez Compensę ubezpieczenia, m.in. komunikacyjne, mieszkaniowe czy na życie. Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Z jednej strony pokazujemy, że oferta naszych produktów jest kompleksowa, z drugiej natomiast podkreślamy, że ubezpieczenia znajdują zastosowanie w naprawdę wielu codziennych sytuacjach i każda osoba może z nich skorzystać – mówi Karolina Szczepaniak Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.
Spoty telewizyjne emitowane są w TV Polsat i w stacjach tematycznych Grupy Polsat. Radiowa odsłona kampanii realizowana jest w grupie RMF oraz Eurozet, co oznacza obecność w łącznie ok. 120 rozgłośniach.
Za przygotowanie spotu odpowiada agencja S4 z Krakowa, która odpowiedzialna była także za planowanie i zakup mediów radiowych. Kampania w telewizji została przygotowana przez Polsat Media.
Źródło: Compensa