logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

  PR 12.05.2021, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_content-marketing.-przewodnik-marketera_-%E2%80%93-nowy-raport-juz-dostepny,391428,artykul.html

Na 70 stronach przewodnika znajdują się przeglądy trendów, case studies oraz praktyczne informacje w jaki sposób skutecznie realizować działania content marketingowe. Raport podkreśla walory współpracy i angażowania doświadczenia wydawcy w strategię komunikacyjną marek. W publikacji nie brakuje również prezentacji konkretnych rozwiązań.

– Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” to zupełnie nowa i wszechstronna publikacja, w której podpowiadamy, dlaczego warto realizować działania content marketingowe oraz w jaki sposób skutecznie to robić. Podkreślamy rolę strategicznego podejścia, a przy tym pokazujemy, w jaki sposób dostosować działania taktyczne w swojej strategii do zmieniającego się otoczenia i oczekiwań. Content marketing daje możliwość wypowiedzenia się markom. Wierzę, że wiele tych opowieści stworzymy wspólnie – mówi Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

Content Marketing. Przewodnik marketera” to pierwsza kompleksowa publikacja Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska poruszająca temat content marketingu. Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Ringier Axel Springer Polska, co według danych z raportu AdReport, plasuje RASP na pozycji lidera w tym obszarze.

Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” można bezpłatnie pobrać TUTAJ.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Robocza Digital Out-of-Home działająca przy IAB Polska stworzyła swoją pierwszą publikację przybliżającą branżę DOOH. Publikacja zawiera pełen przegląd informacji dotyczących tej branży – od podstawowych informacji, omówienia różnic pomiędzy OOH a Digital OOH, nośników i dostawców, poprzez dobre praktyki dla marketerów, aż po...
Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacji „Branże regulowane w social media” i „Formach angażowania użytkowników w social media”, przyszedł czas na „CSR w social media”.
W 2021 roku reklama cyfrowa pobiła kolejne rekordy – jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEX wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 1 mld zł w porównaniu do roku wcześniejszego, a  wartość rynku reklamowego online osiągnęła ponad 6,2 mld zł, co oznacza wzrost o 20%.
6 CASE STUDIES SEM to najnowsza publikacja IAB Polska, która jest zbiorem przykładowych realizacji optymalizacji marketingu w wyszukiwarkach.  Casebook został przygotowany przez Grupę Roboczą SEM, działającą w strukturach IAB Polska.
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych
Publikacja „Leksykon: Pomiar efektywności komunikacji cyfrowej”, stworzona przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska, to kompendium wiedzy na temat sposobów badania użytkowników internetu. Systematyzuje zagadnienia związane z pomiarem efektywności komunikacji online w sposób użyteczny w codziennej pracy. Zawiera artykuły eksperckie, opisy technik i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764