logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Content Marketing. Przewodnik marketera” – nowy raport już dostępny

  PR 12.05.2021, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka

„Content Marketing. Przewodnik marketera” jest kompleksową publikacją przygotowaną przez Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska w całości poświęconą planowaniu i realizacji działań content marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_content-marketing.-przewodnik-marketera_-%E2%80%93-nowy-raport-juz-dostepny,391428,artykul.html

Na 70 stronach przewodnika znajdują się przeglądy trendów, case studies oraz praktyczne informacje w jaki sposób skutecznie realizować działania content marketingowe. Raport podkreśla walory współpracy i angażowania doświadczenia wydawcy w strategię komunikacyjną marek. W publikacji nie brakuje również prezentacji konkretnych rozwiązań.

– Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” to zupełnie nowa i wszechstronna publikacja, w której podpowiadamy, dlaczego warto realizować działania content marketingowe oraz w jaki sposób skutecznie to robić. Podkreślamy rolę strategicznego podejścia, a przy tym pokazujemy, w jaki sposób dostosować działania taktyczne w swojej strategii do zmieniającego się otoczenia i oczekiwań. Content marketing daje możliwość wypowiedzenia się markom. Wierzę, że wiele tych opowieści stworzymy wspólnie – mówi Magdalena Milewska, Dyrektor Departamentu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

Content Marketing. Przewodnik marketera” to pierwsza kompleksowa publikacja Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska poruszająca temat content marketingu. Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Ringier Axel Springer Polska, co według danych z raportu AdReport, plasuje RASP na pozycji lidera w tym obszarze.

Raport „Content Marketing. Przewodnik marketera” można bezpłatnie pobrać TUTAJ.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764