logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Cudowna Podróż” w kampanii Stowarzyszenia Projekt Tarnów

  PR 22.12.2023, przeczytano 774 razy

Stowarzyszenie Projekt Tarnów rusza z kolejnym etapem kampanii „Cudowna Podróż”, promującą wielopokoleniową turystykę. Na uczestników konkursu czekają vouchery na wyjazdy do popularnych krajowych ośrodków. Cały projekt wpisuje się w ideę rozwijającej się turystyki społecznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_cudowna-podroz_-w-kampanii-stowarzyszenia-projekt-tarnow,402564,artykul.html

Seniorzy potrzebują wsparcia w podróżach

– Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, blisko 48% osób w wieku 65-74 lat nigdy nie korzystało z komputera. Bariery cyfrowe ograniczają seniorom możliwości podróżowania. Właśnie dlatego chcemy zachęcać osoby młode do wsparcia starszego pokolenia, pokazywania seniorom w jaki sposób można korzystać z ułatwiających turystykę aplikacji mobilnych i które destynacje wybierać ze względu na ich inkluzywność. Walczymy o to, aby podróżowanie stało się dla osób starszych dostępne i inspirujące – Grzegorz Sokołowski, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Projekt Tarnów.

– Podróżowanie z dziadkami to szansa nie tylko na odkrywanie nowych, nieodwiedzanych dotąd przez młode osoby miejsc. To także wyjątkowa okazja do tworzenia pięknych wspomnień, dzielenia się historiami oraz uczenia się od siebie. To bezcenny dla każdej rodziny czas. Osoby starsze często posiadają unikalną perspektywę historyczną i kulturową, wzbogacającą podróżowanie – dodaje Sokołowski.

Opisz wymarzony wyjazd i wygraj voucher na wyjazd

Głównym elementem kampanii promującej turystykę wielopokoleniową jest konkurs. Aby wygrać bony podróżnicze do wybranych miejsc w Polsce, wystarczy wejść na stronę www.cudownapodroz.pl (patrz poniżej WIĘCEJ INFORMACJI), a następnie wypełnić formularz konkursowy i opisać w nim scenariusz idealnej, „Cudownej Podróży” wraz z seniorami. W konkursie mogą wziąć udział osoby powyżej 13. roku życia - za odpowiednio wyrażoną zgodą opiekuna. Trwa do 28 grudnia.

Do promocji międzypokoleniowej turystyki organizatorzy kampanii zaangażowali influencerów, którzy poprzez Instagrama oraz TikToka będą promować krajoznawcze wojaże po całej Polsce. Wśród nich znaleźli się znani i lubiani "Leniwce w podróży" oraz Piotr Gładczak prowadzący popularny profil "Wrocławskie Podróże Kulinarne".

Wsparcie w nowoczesnym podróżowaniu                                                            

W ramach „Cudownej Podróży” powstały też dwa specjalne poradniki edukacyjne, które mają pomóc seniorom także w indywidualnym podróżowaniu. W XXI wieku jest to niezwykle trudne bez użycia najpopularniejszych aplikacji podróżniczych. Przygotowane dla seniorów instrukcje i porady wyjaśniają, w jaki sposób wybrać się w podróż czy jak znaleźć odpowiedni nocleg.

Seniorzy dzięki tym poradnikom poznają osiem powszechnie używanych aplikacji, stworzonych z myślą o odwiedzaniu nowych miejsc. Wśród tych aplikacji znalazły się: Booking (rezerwowanie noclegów), Airbnb (rezerwowanie noclegów), Maps.me (mapy, które nie wymagają połączenia internetowego), TripAdvisor (szukanie inspiracji oraz atrakcji w wybranych miejscach), Jakdojade (komunikacja w miejscowościach, a także międzymiastowa) Komoot (tworzenie tras rowerowych w oparciu o topografię), Uber (przejazdy po miastach) czy TikTok (szukanie podróżniczych inspiracji).

Źródło: Projekt Tarnów

Dodatkowe informacje:

Organizatorem kampanii jest stowarzyszenie Projekt Tarnów, które działa od 2010 roku. Organizacja zrzesza młodych ludzi, których głównym celem jest budowa społeczeństwa obywatelskiego. Projekt tworzą osoby o różnorodnych poglądach, co zapewnia dotarcie do wielu środowisk. Misją stowarzyszenia jest promowanie sumienności, odpowiedzialności i profesjonalizmu na każdym polu.

Kampanię dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764