logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna Polana”, projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films

  PR 29.03.2018, przeczytano 577 razy

W K2 powstał niezwykły projekt łączący w sobie kilka dziedzin sztuki. Agencja zaprosiła do współpracy wybitnych artystów, którzy zainspirowani historią marki z portfolio CEDC International, stworzyli opowieść o relacji człowieka z naturą. Tak powstał zrealizowany wspólnie z Platige Films, spółką należącą do grupy Platige Image, film „Czarna Polana”, który został objęty mecenatem artystycznym Żubrówki Czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czarna-polana_%2C-projekt-artystyczny-stworzony-przez-k2-i-platige-films,35980,artykul.html

Film odwołuje się do kultury słowiańskiej, natury i rzemiosła. Czarna Polana to miejsce, gdzie spotykają się i przenikają trzy dziedziny sztuki - animacja, muzyka i taniec. Sześciu wybitnych animatorów zaproszonych do współpracy przez Tomasza Bagińskiego, reżysera z Platige Image, opowiada historię magicznego tańca - Natury z Rzemiosłem, do którego choreografię przygotowała Katarzyna Kizior. Wszystko to w rytm muzyki skomponowanej przez Atanasa Valkova i słów piosenki zaśpiewanej przez Kayah.

- Produkt i jego historia zwykle inspirują nas do tworzenia opowieści zamkniętych w 30 sekundach czasu antenowego lub kilku postach publikowanych w Social Mediach. – mówi Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny, K2 - Tym razem jednak historia potoczyła się inaczej…

- Wyjątkowość „Czarnej Polany” wynika m.in. z wykorzystania tradycyjnych technik animacji, które wciąż są praktykowane przez pojedynczych twórców, ale przez szerszą publiczność zostały zapomniane. W innowacyjny jak na Polskę sposób, sięgnęliśmy po nieinnowacyjne techniki, by zaintrygować widza i jednocześnie przekazać wartości marki. – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta "Czarnej Polany", Platige Image.

Premiera filmu już 26 lutego na FB Żubrówki Czarnej.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Reklama alkoholu jest zakazana?

avatar użytkownika
,

A reklama serwisów aukcyjnych?  

,

Jest ustawa o wychowaniu z dala od serwisów aukcyjnych?  

avatar użytkownika
,

Allegro również angażowało się w projekt "Legendy Polskie" z udziałem Bagińskiego i nie świadczyło to wcale o chęci obchodzenia prawa. Czy kaszerowany karton zbiorczy na ekskluzywny alkohol też jest nielegalny bo służy celom marketingowym?  

,

Allegro produkuje alkohol?

Przyznaję, tego nie wiedziałem.
  

avatar użytkownika
,

To zabrzmiało jak pomówienie. Masz na myśli jakieś zaplecze, pomieszczenia techniczne, socjalne itp.?  

,

Jest pytajnik.
Pytajnik zwalnia z odpowiedzialności.
  

avatar użytkownika
,

W ostatnim wpisie - tak. W pierwszym - nie. Sugerujesz że ten projekt to niedozwolona reklama alkoholu i naruszenie ustawy o wychowaniu w trzeźwości?  

,

Czy w moich komentarzach jest pytajnik?
To zagadka dla spostrzegawczych czytelników.

Tym mniej spostrzegawczym podziękujemy już za zabawę.
  

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764