logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna Polana”, projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films

  PR 29.03.2018, przeczytano 664 razy

W K2 powstał niezwykły projekt łączący w sobie kilka dziedzin sztuki. Agencja zaprosiła do współpracy wybitnych artystów, którzy zainspirowani historią marki z portfolio CEDC International, stworzyli opowieść o relacji człowieka z naturą. Tak powstał zrealizowany wspólnie z Platige Films, spółką należącą do grupy Platige Image, film „Czarna Polana”, który został objęty mecenatem artystycznym Żubrówki Czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czarna-polana_%2C-projekt-artystyczny-stworzony-przez-k2-i-platige-films,35980,artykul.html

Film odwołuje się do kultury słowiańskiej, natury i rzemiosła. Czarna Polana to miejsce, gdzie spotykają się i przenikają trzy dziedziny sztuki - animacja, muzyka i taniec. Sześciu wybitnych animatorów zaproszonych do współpracy przez Tomasza Bagińskiego, reżysera z Platige Image, opowiada historię magicznego tańca - Natury z Rzemiosłem, do którego choreografię przygotowała Katarzyna Kizior. Wszystko to w rytm muzyki skomponowanej przez Atanasa Valkova i słów piosenki zaśpiewanej przez Kayah.

- Produkt i jego historia zwykle inspirują nas do tworzenia opowieści zamkniętych w 30 sekundach czasu antenowego lub kilku postach publikowanych w Social Mediach. – mówi Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny, K2 - Tym razem jednak historia potoczyła się inaczej…

- Wyjątkowość „Czarnej Polany” wynika m.in. z wykorzystania tradycyjnych technik animacji, które wciąż są praktykowane przez pojedynczych twórców, ale przez szerszą publiczność zostały zapomniane. W innowacyjny jak na Polskę sposób, sięgnęliśmy po nieinnowacyjne techniki, by zaintrygować widza i jednocześnie przekazać wartości marki. – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta "Czarnej Polany", Platige Image.

Premiera filmu już 26 lutego na FB Żubrówki Czarnej.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764