logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna Polana” - projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films

  PR 02.03.2018, przeczytano 1011 razy
ilustracjastrzałka

W K2 powstał niezwykły projekt łączący w sobie kilka dziedzin sztuki. Agencja zaprosiła do współpracy wybitnych artystów, którzy zainspirowani historią marki z portfolio CEDC International, stworzyli opowieść o relacji człowieka z naturą. Tak powstał zrealizowany wspólnie z Platige Films, spółką należącą do grupy Platige Image, film „Czarna Polana”, który został objęty mecenatem artystycznym Żubrówki Czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czarna-polana_---projekt-artystyczny-stworzony-przez-k2-i-platige-films,35640,artykul.html

Film odwołuje się do kultury słowiańskiej, natury i rzemiosła. Czarna Polana to miejsce, gdzie spotykają się i przenikają trzy dziedziny sztuki - animacja, muzyka i taniec. Sześciu wybitnych animatorów zaproszonych do współpracy przez Tomasza Bagińskiego, reżysera z Platige Image, opowiada historię magicznego tańca - Natury z Rzemiosłem, do którego choreografię przygotowała Katarzyna Kizior. Wszystko to w rytm muzyki skomponowanej przez Atanasa Valkova i słów piosenki zaśpiewanej przez Kayah.

- Produkt i jego historia zwykle inspirują nas do tworzenia opowieści zamkniętych w 30 sekundach czasu antenowego lub kilku postach publikowanych w Social Mediach. – mówi Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny, K2 - Tym razem jednak historia potoczyła się inaczej…

- Wyjątkowość „Czarnej Polany” wynika m.in. z wykorzystania tradycyjnych technik animacji, które wciąż są praktykowane przez pojedynczych twórców, ale przez szerszą publiczność zostały zapomniane. W innowacyjny jak na Polskę sposób, sięgnęliśmy po nieinnowacyjne techniki, by zaintrygować widza i jednocześnie przekazać wartości marki. – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta "Czarnej Polany", Platige Image.

Źródło: K2

www.k2.pl

Dodatkowe informacje:

Żubrówka Czarna jest jedną z 5 marek CEDC International obsługiwanych przez agencję K2. Dla wódek Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Żubrówka Biała, Bols Platinum Magma oraz Husaria agencja realizuje projekty, w skład których wchodzi: strategia, kreacja, całościowa obsługa kanałów społecznościowych, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie. CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą w branży napojów alkoholowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764