logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czarna Polana” - projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films

  PR 02.03.2018, przeczytano 1123 razy
ilustracjastrzałka

W K2 powstał niezwykły projekt łączący w sobie kilka dziedzin sztuki. Agencja zaprosiła do współpracy wybitnych artystów, którzy zainspirowani historią marki z portfolio CEDC International, stworzyli opowieść o relacji człowieka z naturą. Tak powstał zrealizowany wspólnie z Platige Films, spółką należącą do grupy Platige Image, film „Czarna Polana”, który został objęty mecenatem artystycznym Żubrówki Czarnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czarna-polana_---projekt-artystyczny-stworzony-przez-k2-i-platige-films,35640,artykul.html

Film odwołuje się do kultury słowiańskiej, natury i rzemiosła. Czarna Polana to miejsce, gdzie spotykają się i przenikają trzy dziedziny sztuki - animacja, muzyka i taniec. Sześciu wybitnych animatorów zaproszonych do współpracy przez Tomasza Bagińskiego, reżysera z Platige Image, opowiada historię magicznego tańca - Natury z Rzemiosłem, do którego choreografię przygotowała Katarzyna Kizior. Wszystko to w rytm muzyki skomponowanej przez Atanasa Valkova i słów piosenki zaśpiewanej przez Kayah.

- Produkt i jego historia zwykle inspirują nas do tworzenia opowieści zamkniętych w 30 sekundach czasu antenowego lub kilku postach publikowanych w Social Mediach. – mówi Kuba Sagan, Dyrektor Kreatywny, K2 - Tym razem jednak historia potoczyła się inaczej…

- Wyjątkowość „Czarnej Polany” wynika m.in. z wykorzystania tradycyjnych technik animacji, które wciąż są praktykowane przez pojedynczych twórców, ale przez szerszą publiczność zostały zapomniane. W innowacyjny jak na Polskę sposób, sięgnęliśmy po nieinnowacyjne techniki, by zaintrygować widza i jednocześnie przekazać wartości marki. – mówi Tomasz Bagiński, reżyser i scenarzysta "Czarnej Polany", Platige Image.

Źródło: K2

www.k2.pl

Dodatkowe informacje:

Żubrówka Czarna jest jedną z 5 marek CEDC International obsługiwanych przez agencję K2. Dla wódek Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Żubrówka Biała, Bols Platinum Magma oraz Husaria agencja realizuje projekty, w skład których wchodzi: strategia, kreacja, całościowa obsługa kanałów społecznościowych, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie. CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą w branży napojów alkoholowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764