logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” – kampania promująca nową ofertę marki

  PR 08.09.2022, przeczytano 556 razy
ilustracja

„Czas na relaks ze ŠKODA NAJEM ALL INCLUSIVE”. Brak zmartwień jest motywem przewodnim kampanii, która promuje nową ofertę najmu długoterminowego ŠKODY. Działania marketingowe są prowadzone przez markę od 22 sierpnia br. w telewizji, digitalu i kanałach social media. Stworzony został także dedykowany landing page dla usługi ŠKODA NAJEM ALL INCLUSIVE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czas-na-relaks-ze-%C5%A0koda-najem-all-inclusive_-%E2%80%93-kampania-promujaca-nowa-oferte-marki,397142,artykul.html

Rodzinna wycieczka, załatwianie spraw w mieście czy wypad z przyjaciółką. Spot wideo przedstawia sytuacje, w których użytkownicy samochodu w usłudze ŠKODA NAJEM ALL INCLUSIVE nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje:

- Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę.

Przygotowany spot reklamowy, jest częścią zakrojonej na szeroką skalę kampanii marketingowej marki. Ma ona na celu promocję nowo wprowadzonej oferty – ŠKODA NAJEM ALL INCLUSIVE. Zapewnia ona nie tylko pełną obsługę serwisową, ubezpieczenie auta czy całodobowe wsparcie Assistance, ale także daje poczucie bezpieczeństwa, spokój oraz komfort, które pozwalają w pełni cieszyć się z jazdy.

Marka w komunikacji stawia na zbudowanie świadomości oferty wśród konsumentów. Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie ŠKODY, aż 78% Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.

- W naszej nowej kampanii wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów ŠKODY. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać. Hasło naszej nowej usługi: „Czas na relaks ze ŠKODA NAJEM ALL INCLUSIVE” bardzo dobrze obrazuje jej zalety. W ramach oferty gwarantujemy naszym klientom brak zmartwień, a pozostawiamy tę najprzyjemniejszą część związaną z użytkowaniem samochodu – mówi Łukasz Matyla, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji i CRM marki ŠKODA.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu i kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

Źródło: Škoda Polska

www.skoda-auto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764