logo
WIADOMOŚCI

„Czas wyrównać rachunki” - Kampania telefonii Inea

  PR 13.09.2018, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

W internecie pojawiły się trzy nowe spoty reklamowe promujące ofertę telefonii komórkowej INEA. Są one kontynuacją wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czas-wyrownac-rachunki_---kampania-telefonii-inea,37879,artykul.html

W maju tego roku INEA wprowadziła dla swoich klientów nową ofertę na komórki. Każdy, kto posiada usługi operatora, może korzystać z nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS i MMS oraz 10 GB internetu za 19,90 zł.

W ramach kampanii reklamowej w okresie wakacji, w wybranych miastach Wielkopolski pojawiły się billboardy oraz citylighty z hasłami: Zadzwoń po ojca, Zadzwoń do mamy, Głuchnij, jak dojedziesz, czy Poproś ją o numer. W radiu z kolei, emitowane były dwa spoty radiowe nawiązujące do klasyki światowego i polskiego kina. Teraz INEA przygotowała trzy spoty reklamowe oraz krótki teaser. Wszystkie te materiały można już obejrzeć w internecie (w ramach kampanii onlinowej) oraz w social mediach INEA.

Kampania ma klimat komedii gangsterskiej, która w dość przewrotny sposób pokazuje, że komórki towarzyszą nam niemal zawsze i wszędzie. Umożliwiają nam to, bez czego nie jesteśmy już w stanie funkcjonować: bycie na bieżąco oraz ciągły kontakt ze znajomymi czy rodziną.

Za prace związane z kreacją oraz realizacją wszystkich spotów odpowiadał Filmpoint. Spoty nagrywane były na terenie poznańskiego Fortu VI.

Źródło: INEA S.A.

www.inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
Fujifilm wprowadza na rynek Jet Press 750S
Firma Fujifilm poinformowała o wprowadzeniu na rynek Jet Press 750S – nowej generacji arkuszowej maszyny inkjetowej w formacie B2, będącej – jak zapewnia producent – najszybszym rozwiązaniem na rynku w swojej klasie. Uwzględnia ona szereg udoskonalonych i wzbogaconych funkcji oraz parametrów, znanych z modelu Jet Press 720S, cenionego przez użytkowników za...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone