logo
WIADOMOŚCI

„Czas wyrównać rachunki” - Kampania telefonii Inea

Mateusz Zawiślak  PR 13.09.2018, przeczytano 171 razy
ilustracjastrzałka

W internecie pojawiły się trzy nowe spoty reklamowe promujące ofertę telefonii komórkowej INEA. Są one kontynuacją wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czas-wyrownac-rachunki_---kampania-telefonii-inea,37879,artykul.html

W maju tego roku INEA wprowadziła dla swoich klientów nową ofertę na komórki. Każdy, kto posiada usługi operatora, może korzystać z nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS i MMS oraz 10 GB internetu za 19,90 zł.

W ramach kampanii reklamowej w okresie wakacji, w wybranych miastach Wielkopolski pojawiły się billboardy oraz citylighty z hasłami: Zadzwoń po ojca, Zadzwoń do mamy, Głuchnij, jak dojedziesz, czy Poproś ją o numer. W radiu z kolei, emitowane były dwa spoty radiowe nawiązujące do klasyki światowego i polskiego kina. Teraz INEA przygotowała trzy spoty reklamowe oraz krótki teaser. Wszystkie te materiały można już obejrzeć w internecie (w ramach kampanii onlinowej) oraz w social mediach INEA.

Kampania ma klimat komedii gangsterskiej, która w dość przewrotny sposób pokazuje, że komórki towarzyszą nam niemal zawsze i wszędzie. Umożliwiają nam to, bez czego nie jesteśmy już w stanie funkcjonować: bycie na bieżąco oraz ciągły kontakt ze znajomymi czy rodziną.

Za prace związane z kreacją oraz realizacją wszystkich spotów odpowiadał Filmpoint. Spoty nagrywane były na terenie poznańskiego Fortu VI.

Źródło: INEA S.A.

www.inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone