logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czas wyrównać rachunki” - Kampania telefonii Inea

  PR 13.09.2018, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

W internecie pojawiły się trzy nowe spoty reklamowe promujące ofertę telefonii komórkowej INEA. Są one kontynuacją wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czas-wyrownac-rachunki_---kampania-telefonii-inea,37879,artykul.html

W maju tego roku INEA wprowadziła dla swoich klientów nową ofertę na komórki. Każdy, kto posiada usługi operatora, może korzystać z nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS i MMS oraz 10 GB internetu za 19,90 zł.

W ramach kampanii reklamowej w okresie wakacji, w wybranych miastach Wielkopolski pojawiły się billboardy oraz citylighty z hasłami: Zadzwoń po ojca, Zadzwoń do mamy, Głuchnij, jak dojedziesz, czy Poproś ją o numer. W radiu z kolei, emitowane były dwa spoty radiowe nawiązujące do klasyki światowego i polskiego kina. Teraz INEA przygotowała trzy spoty reklamowe oraz krótki teaser. Wszystkie te materiały można już obejrzeć w internecie (w ramach kampanii onlinowej) oraz w social mediach INEA.

Kampania ma klimat komedii gangsterskiej, która w dość przewrotny sposób pokazuje, że komórki towarzyszą nam niemal zawsze i wszędzie. Umożliwiają nam to, bez czego nie jesteśmy już w stanie funkcjonować: bycie na bieżąco oraz ciągły kontakt ze znajomymi czy rodziną.

Za prace związane z kreacją oraz realizacją wszystkich spotów odpowiadał Filmpoint. Spoty nagrywane były na terenie poznańskiego Fortu VI.

Źródło: INEA S.A.

www.inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764