logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czas wyrównać rachunki” - Kampania telefonii Inea

  PR 13.09.2018, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

W internecie pojawiły się trzy nowe spoty reklamowe promujące ofertę telefonii komórkowej INEA. Są one kontynuacją wakacyjnej kampanii outdoorowej oraz radiowej operatora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czas-wyrownac-rachunki_---kampania-telefonii-inea,37879,artykul.html

W maju tego roku INEA wprowadziła dla swoich klientów nową ofertę na komórki. Każdy, kto posiada usługi operatora, może korzystać z nielimitowanych rozmów, wiadomości SMS i MMS oraz 10 GB internetu za 19,90 zł.

W ramach kampanii reklamowej w okresie wakacji, w wybranych miastach Wielkopolski pojawiły się billboardy oraz citylighty z hasłami: Zadzwoń po ojca, Zadzwoń do mamy, Głuchnij, jak dojedziesz, czy Poproś ją o numer. W radiu z kolei, emitowane były dwa spoty radiowe nawiązujące do klasyki światowego i polskiego kina. Teraz INEA przygotowała trzy spoty reklamowe oraz krótki teaser. Wszystkie te materiały można już obejrzeć w internecie (w ramach kampanii onlinowej) oraz w social mediach INEA.

Kampania ma klimat komedii gangsterskiej, która w dość przewrotny sposób pokazuje, że komórki towarzyszą nam niemal zawsze i wszędzie. Umożliwiają nam to, bez czego nie jesteśmy już w stanie funkcjonować: bycie na bieżąco oraz ciągły kontakt ze znajomymi czy rodziną.

Za prace związane z kreacją oraz realizacją wszystkich spotów odpowiadał Filmpoint. Spoty nagrywane były na terenie poznańskiego Fortu VI.

Źródło: INEA S.A.

www.inea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764