logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Cztery Kąty” świętują 25. urodziny

  PR 13.06.2016, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z lipcowym numerem miesięcznika, "Cztery Kąty" rozpoczynają obchody swoich 25. urodzin. Nowe wydanie ogłasza m.in. urodzinowy konkurs dla czytelników z wyjątkowymi nagrodami o łącznej wartości 27 000 złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_cztery-katy_-swietuja-25.-urodziny,28912,artykul.html

Już jesienią "Cztery Kąty" będą świętować 25. urodziny. Z tej okazji redakcja zachęca czytelników do udziału w konkursie, w którym do wygrania będzie dokładnie 25 nagród, m.in. urządzenia AGD, artykuły wyposażenia wnętrz i vouchery na zakupy. Wystarczy pokazać, jak spędza się czas z miesięcznikiem "Cztery Kąty" - zrobić zdjęcie w dowolnie wybranym przez siebie miejscu tak, by w kadrze znalazła się okładka najnowszego numeru magazynu. Redakcja wybierze i nagrodzi te najciekawsze i najbardziej oryginalne fotografie. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie www.czterykaty.pl.

Tematem numeru lipcowych "Czterech Kątów" są drewniane podłogi - redakcja przedstawia różne ich rodzaje: parkiet, panele i deski, opisując ich zalety i wady. Wydanie prezentuje też 50-metrowe mieszkanie w łódzkiej kamienicy, wnętrze przedwojennej warszawskiej willi, mieszkanie miłośników żeglarstwa oraz pomysłowo zaprojektowaną 28-metrową kawalerkę.

Czytelnicy znajdą w numerze propozycje artykułów wyposażenia wnętrz w pastelowych kolorach, 11 niebanalnych pomysłów na szafki podumywalkowe, wnętrza urządzone z myślą o najmłodszych, urządzenia AGD ułatwiające wspólne gotowanie, oryginalne blokady do drzwi oraz sposoby na szybkie i tanie odnowienie szafki.

Najnowsze wydanie miesięcznika "Cztery Kąty" pojawiło się w punktach sprzedaży prasy w czwartek, 9 czerwca br. w cenie 6,99 zł. W prezencie dla czytelników magazyn ukaże się z archiwalnym numerem "Ładnego Domu" lub "Kuchni".

Lipcowe wydanie "Czterech Kątów" jest promowane w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metrocafe.pl", czasopisma Agory), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio TOK FM), w internecie (serwisy Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel w sprawie ustawy o prawie autorskim w świecie cyfrowym
Jako kierujący mediami redaktorki i redaktorzy zebrani w Radzie Polskich Mediów apelujemy do senatorek i senatorów RP o przyjęcie takich poprawek do ustawy o prawie autorskim, które pozwolą na partnerskie rozmowy z koncernami technologicznymi o sprawiedliwym podziale zysków wynikających z pracy naszych dziennikarek i dziennikarzy.
G-Shock sponsorem nowego formatu Meczyki.pl - Czas Decyzji
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Urlop od codzienności w kampanii Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.  
Toya: Pakiet Olimpijski z dostępem do ośmiu kanałów Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i TOYA połączyły siły i nawiązały współpracę w zakresie transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W ramach umowy klienci operatora zyskają dostęp do ośmiu okazjonalnych kanałów Eurosportu, które będą w całości poświęcone wydarzeniom sportowym w Paryżu.
Biedronka wspiera prasę drukowaną
Rynek prasy drukowanej stoi w obliczu wyzwań związanych ze zmianą sposobów konsumpcji treści przez czytelników. Jednak w Polsce cały czas istnieje duża liczba czytelników, którzy nie wyobrażają sobie początku dnia bez lektury ich ulubionej gazety. Sieć Biedronka doskonale to rozumie i stale zwiększa liczbę placówek, gdzie można zakupić prasę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764