logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czuły dotyk. O profilaktyce raka piersi” – nowa inicjatywa Wyborcza.pl

  PR 15.09.2021, przeczytano 129 razy

Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne, często jest ona diagnozowana zbyt późno, aby zostać w pełni wyleczona. Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom Wyborcza.pl rozpoczyna akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy redakcja planuje serię spotkań – pierwsze odbędzie się już w tę sobotę, 18 września br. w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czuly-dotyk.-o-profilaktyce-raka-piersi_-%E2%80%93-nowa-inicjatywa-wyborcza.pl,392997,artykul.html

Według szacunków Krajowego Rejestru Nowotworów w Polsce w ciągu roku rozpoznaje się około 18,5 tys. nowych przypadków raka piersi u kobiet (dane za 2017 r.), który jest jedną z głównych przyczyn zgonów spowodowanych przez choroby nowotworowe wśród kobiet w naszym kraju. Tymczasem to nowotwór, który można wyleczyć, jeśli jest wcześnie wykryty. W ostatnich miesiącach w związku z pandemią Polki rezygnowały z wykonywania badań kontrolnych, a powszechne dominujące w tym czasie teleporady również uniemożliwiały dostęp do pełnej profilaktyki. Wiele kobiet zwraca się po pomoc dopiero wtedy, gdy odczuwa już jakieś dolegliwości - a wtedy na wyleczenie może być już za późno.  

Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom, Wyborcza.pl rozpoczęła akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy zespół serwisu planuje serię spotkań – pierwsze z nich planowane jest na sobotę, 18 września br. (w godz. 12:00-16:00) w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach. W programie - prócz nauki samobadania piersi będzie też można sprawdzić swoje BMI, porozmawiać z dietetyczką, skonsultować się z onkologiem (w godz. 12:00-12:30 oraz 13:00-14:00) oraz z psychologiem (w godz. 14:00-15:00 oraz 15.30-16:00), poćwiczyć jogę i zrelaksować się z Kamilą Sierocką (w godz. 13.30-14:00, 14.30-15:00). Zaplanowano także dwie rozmowy: z onkologiem dr hab. n. med. Michałem Jarząb i psychologiem mgr Marylą Sokołowską. Pierwsza rozmowa z onkologiem będzie streamowana na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obasow” oraz Wyborcza.pl Katowice.  

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Narodowy Instytut Onkologii – Państwowy Instytut Badawczy w Gliwicach.

Partnerem inicjatywy „Czuły dotyk” jest też kampania „Masz Wybór”, powstała z inicjatywy organizacji pacjentów zajmujących się problemami kobiet z nowotworami piersi - Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Fundacji Spa for Cancer oraz firmy Pfizer. Kampania ma na celu dostarczenie jak największej liczbie osób rzetelnych informacji na temat choroby nowotworowej piersi i jej przebiegu, a także możliwości terapeutycznych mających wpływ na przebieg choroby.

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764