logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czuły dotyk. O profilaktyce raka piersi” – nowa inicjatywa Wyborcza.pl

  PR 15.09.2021, przeczytano 377 razy

Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne, często jest ona diagnozowana zbyt późno, aby zostać w pełni wyleczona. Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom Wyborcza.pl rozpoczyna akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy redakcja planuje serię spotkań – pierwsze odbędzie się już w tę sobotę, 18 września br. w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czuly-dotyk.-o-profilaktyce-raka-piersi_-%E2%80%93-nowa-inicjatywa-wyborcza.pl,392997,artykul.html

Według szacunków Krajowego Rejestru Nowotworów w Polsce w ciągu roku rozpoznaje się około 18,5 tys. nowych przypadków raka piersi u kobiet (dane za 2017 r.), który jest jedną z głównych przyczyn zgonów spowodowanych przez choroby nowotworowe wśród kobiet w naszym kraju. Tymczasem to nowotwór, który można wyleczyć, jeśli jest wcześnie wykryty. W ostatnich miesiącach w związku z pandemią Polki rezygnowały z wykonywania badań kontrolnych, a powszechne dominujące w tym czasie teleporady również uniemożliwiały dostęp do pełnej profilaktyki. Wiele kobiet zwraca się po pomoc dopiero wtedy, gdy odczuwa już jakieś dolegliwości - a wtedy na wyleczenie może być już za późno.  

Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom, Wyborcza.pl rozpoczęła akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy zespół serwisu planuje serię spotkań – pierwsze z nich planowane jest na sobotę, 18 września br. (w godz. 12:00-16:00) w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach. W programie - prócz nauki samobadania piersi będzie też można sprawdzić swoje BMI, porozmawiać z dietetyczką, skonsultować się z onkologiem (w godz. 12:00-12:30 oraz 13:00-14:00) oraz z psychologiem (w godz. 14:00-15:00 oraz 15.30-16:00), poćwiczyć jogę i zrelaksować się z Kamilą Sierocką (w godz. 13.30-14:00, 14.30-15:00). Zaplanowano także dwie rozmowy: z onkologiem dr hab. n. med. Michałem Jarząb i psychologiem mgr Marylą Sokołowską. Pierwsza rozmowa z onkologiem będzie streamowana na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obasow” oraz Wyborcza.pl Katowice.  

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Narodowy Instytut Onkologii – Państwowy Instytut Badawczy w Gliwicach.

Partnerem inicjatywy „Czuły dotyk” jest też kampania „Masz Wybór”, powstała z inicjatywy organizacji pacjentów zajmujących się problemami kobiet z nowotworami piersi - Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Fundacji Spa for Cancer oraz firmy Pfizer. Kampania ma na celu dostarczenie jak największej liczbie osób rzetelnych informacji na temat choroby nowotworowej piersi i jej przebiegu, a także możliwości terapeutycznych mających wpływ na przebieg choroby.

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764