logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Czuły dotyk. O profilaktyce raka piersi” – nowa inicjatywa Wyborcza.pl

  PR 15.09.2021, przeczytano 392 razy

Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne, często jest ona diagnozowana zbyt późno, aby zostać w pełni wyleczona. Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom Wyborcza.pl rozpoczyna akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy redakcja planuje serię spotkań – pierwsze odbędzie się już w tę sobotę, 18 września br. w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czuly-dotyk.-o-profilaktyce-raka-piersi_-%E2%80%93-nowa-inicjatywa-wyborcza.pl,392997,artykul.html

Według szacunków Krajowego Rejestru Nowotworów w Polsce w ciągu roku rozpoznaje się około 18,5 tys. nowych przypadków raka piersi u kobiet (dane za 2017 r.), który jest jedną z głównych przyczyn zgonów spowodowanych przez choroby nowotworowe wśród kobiet w naszym kraju. Tymczasem to nowotwór, który można wyleczyć, jeśli jest wcześnie wykryty. W ostatnich miesiącach w związku z pandemią Polki rezygnowały z wykonywania badań kontrolnych, a powszechne dominujące w tym czasie teleporady również uniemożliwiały dostęp do pełnej profilaktyki. Wiele kobiet zwraca się po pomoc dopiero wtedy, gdy odczuwa już jakieś dolegliwości - a wtedy na wyleczenie może być już za późno.  

Aby przeciwdziałać takim konsekwencjom, Wyborcza.pl rozpoczęła akcję „Czuły dotyk” promującą profilaktykę raka piersi. W ramach inicjatywy zespół serwisu planuje serię spotkań – pierwsze z nich planowane jest na sobotę, 18 września br. (w godz. 12:00-16:00) w Galerii Handlowej „Forum” w Gliwicach. W programie - prócz nauki samobadania piersi będzie też można sprawdzić swoje BMI, porozmawiać z dietetyczką, skonsultować się z onkologiem (w godz. 12:00-12:30 oraz 13:00-14:00) oraz z psychologiem (w godz. 14:00-15:00 oraz 15.30-16:00), poćwiczyć jogę i zrelaksować się z Kamilą Sierocką (w godz. 13.30-14:00, 14.30-15:00). Zaplanowano także dwie rozmowy: z onkologiem dr hab. n. med. Michałem Jarząb i psychologiem mgr Marylą Sokołowską. Pierwsza rozmowa z onkologiem będzie streamowana na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obasow” oraz Wyborcza.pl Katowice.  

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Narodowy Instytut Onkologii – Państwowy Instytut Badawczy w Gliwicach.

Partnerem inicjatywy „Czuły dotyk” jest też kampania „Masz Wybór”, powstała z inicjatywy organizacji pacjentów zajmujących się problemami kobiet z nowotworami piersi - Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”, Fundacji Spa for Cancer oraz firmy Pfizer. Kampania ma na celu dostarczenie jak największej liczbie osób rzetelnych informacji na temat choroby nowotworowej piersi i jej przebiegu, a także możliwości terapeutycznych mających wpływ na przebieg choroby.

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 258 tys.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana cenników reklamowych w Grupie Eurozet
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Media i marki Grupy Agora wspierają 33. Finał WOŚP
W niedzielę, 26 stycznia br. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra swój 33. finał. Media i marki Grupy Agora – „Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio ZET, Antyradio, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Chillizet, Meloradio, sieć kin Helios oraz NEXT FILM – po raz kolejny wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze...
Polska Press Grupa z nową energią wspiera WOŚP
Polska Press Grupa wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując w Kielcach największy sztab WOŚP na świecie oraz zapewniając wsparcie medialne podczas 33. finału, który odbędzie się w niedzielę, 26 stycznia 2025 roku.
RAS Polska z OpenAI na rzecz przyszłości dziennikarstwa
Ringier Axel Springer Polska w ramach współpracy z OpenAI, liderem w dziedzinie sztucznej inteligencji i wdrożeniach, uruchamia nowe funkcje w Onecie, dzięki którym korzystanie z serwisu stanie się wygodniejsze dla jego użytkowników.
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. TVP licytuje m.in.: dzień na planie „Teleexpressu”, zwiedzanie nowoczesnego studia TVP Info i „19.30” oraz podwójny „Złoty Bilet” na 62. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. 33. Finał Wielkiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764