logo
WIADOMOŚCI

„Czysty i zdrowy dom” z Philips

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

W połowie marca marka Philips rozpoczęła kampanię edukacyjno-reklamową „Czysty i zdrowy dom”. Jej celem jest zaprezentowanie urządzeń Philips zaprojektowanych z myślą o polepszeniu komfortu życia w mieszkaniu oraz zmniejszaniu objawów alergii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czysty-i-zdrowy-dom_-z-philips,31874,artykul.html

W nowej kampanii marki Philips „Czysty i zdrowy dom” prezentowane są innowacyjne produkty Philips, które pomagają w sprytny i efektywny sposób sprawić, że mieszkanie będzie zawsze czystsze i pozbawione kurzu, pyłów, alergenów oraz bakterii. Odkurzacz workowy Performer Ultimate z podświetlaną nasadką pozwala dostrzec niewidoczny kurz, pionowy, bezprzewodowy odkurzacz 3w1 zadba o łatwe utrzymanie porządku na co dzień i zmyje podłogi na mokro, a oczyszczacz powietrza usunie z powietrza kurz, pył, alergeny oraz bakterie. Urządzenia te mają opatentowany system wielokrotnej filtracji, który wychwytuje i zatrzymuje nawet najmniejsze cząsteczki pyłków czy kurzu, dzięki czemu mieszkanie będzie czyste, a powietrze w nim zdrowsze.

Nadrzędnym celem kampanii jest edukacja Polaków w zakresie odpowiedniej walki o czysty oraz przede wszystkim zdrowy dom. Wiosna to okres gruntownych porządków ale również okres pylenia się kwiatów i drzew. Osoby cierpiące na alergie są w tym czasie bardzo wyczulone na pojawiające się alergeny, dlatego oczyszczacz powietrza oraz efektywne sprzątanie na mokro, zdecydowanie poprawi jakość życia tych osób.

Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych przychodni medycznych grupy Lux-Med i Medicover w formie spotów reklamowych, które pojawiły się na ponad 320 nośnikach multimedialnych. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwościową i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.

Realizacja oraz wybór mediów firma Philips oraz Agencja Reklamowa BE Media.

Źródło: Philips

www.philips.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
Virtual Garden w Poznaniu ruszył wraz z projektem „Znaki Miasta”, funkcjonującym w ramach tegorocznej imprezy Mediations Biennale. Zawiłe ścieżki, wąskie dróżki, odrobina tajemnicy i na każdym kroku… sztuka, także ta uliczna – taki jest Poznań i każdy może odnaleźć się w tym niezwykłym labiryncie, który głośno krzyczy o wolności.
 
czwartek 19.04.2018, 194 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone