logo
WIADOMOŚCI

„Czysty i zdrowy dom” z Philips

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

W połowie marca marka Philips rozpoczęła kampanię edukacyjno-reklamową „Czysty i zdrowy dom”. Jej celem jest zaprezentowanie urządzeń Philips zaprojektowanych z myślą o polepszeniu komfortu życia w mieszkaniu oraz zmniejszaniu objawów alergii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_czysty-i-zdrowy-dom_-z-philips,31874,artykul.html

W nowej kampanii marki Philips „Czysty i zdrowy dom” prezentowane są innowacyjne produkty Philips, które pomagają w sprytny i efektywny sposób sprawić, że mieszkanie będzie zawsze czystsze i pozbawione kurzu, pyłów, alergenów oraz bakterii. Odkurzacz workowy Performer Ultimate z podświetlaną nasadką pozwala dostrzec niewidoczny kurz, pionowy, bezprzewodowy odkurzacz 3w1 zadba o łatwe utrzymanie porządku na co dzień i zmyje podłogi na mokro, a oczyszczacz powietrza usunie z powietrza kurz, pył, alergeny oraz bakterie. Urządzenia te mają opatentowany system wielokrotnej filtracji, który wychwytuje i zatrzymuje nawet najmniejsze cząsteczki pyłków czy kurzu, dzięki czemu mieszkanie będzie czyste, a powietrze w nim zdrowsze.

Nadrzędnym celem kampanii jest edukacja Polaków w zakresie odpowiedniej walki o czysty oraz przede wszystkim zdrowy dom. Wiosna to okres gruntownych porządków ale również okres pylenia się kwiatów i drzew. Osoby cierpiące na alergie są w tym czasie bardzo wyczulone na pojawiające się alergeny, dlatego oczyszczacz powietrza oraz efektywne sprzątanie na mokro, zdecydowanie poprawi jakość życia tych osób.

Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych przychodni medycznych grupy Lux-Med i Medicover w formie spotów reklamowych, które pojawiły się na ponad 320 nośnikach multimedialnych. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwościową i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca.

Realizacja oraz wybór mediów firma Philips oraz Agencja Reklamowa BE Media.

Źródło: Philips

www.philips.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
niedziela 24.06.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone