logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Daj kosza śmieciom” – ekologiczny cykl redakcyjny Gazeta.pl

  PR 28.02.2020, przeczytano 494 razy
ilustracja

W poniedziałek, 2 marca br. Gazeta.pl rozpocznie redakcyjną akcję „Daj kosza śmieciom”. Przez cały tydzień dziennikarze portalu będą prezentowali nowe przepisy dotyczące segregowania odpadów oraz spróbują zachęcić swoich czytelników do bycia bardziej eko. To kolejna odsłona działań Gazeta.pl mających na celu pogłębianie świadomości ekologicznej internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_daj-kosza-smieciom_-%E2%80%93-ekologiczny-cykl-redakcyjny-gazeta.pl,385879,artykul.html

W ramach tygodniowego cyklu redakcyjnego „Daj kosza śmieciom” poświęconego segregacji śmieci redakcja Gazeta.pl sprawdzi m.in. jak wysokie będą kary za nieprzestrzeganie nowych przepisów, czy będą one egzekwowane i jak wzrosną ceny za wywóz odpadów w najbliższych miesiącach. Czytelnicy portalu dowiedzą się też, jak Polacy mieszkający w innych krajach Europy nauczyli się segregować odpady i jakie aspekty nowych przepisów najbardziej doskwierają mieszkańcom poszczególnych gmin.

– Nasz cykl specjalny nie będzie tylko zwykłym poradnikiem. Zależy nam na dialogu z czytelnikami – chcemy, żeby to oni opowiedzieli, jak segregują śmieci, co ich motywuje, a co irytuje. To właśnie komentarze i opinie użytkowników Gazeta.pl będą siłą napędową naszych tekstów – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764