Wystartowała kampania marki Dare, w której ETi zaprasza mieszkańców sześciu miast w Polsce do spróbowania swoich czekoladowych wafli podczas wyjątkowych akcji samplingowych. W specjalnej strefie w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Sopocie i Zakopanem odwiedzający będą mogli wziąć udział w grze „Dare. Odważ się na nowe” oraz skosztować słodkości.
Dare to eleganckie połączenie delikatnego wafelka, intensywnie kakaowego kremu i ciemnej czekolady dostępne w dwóch wariantach – wafelka oraz mini-wafelków w opakowaniu do dzielenia się. Mieszkańcy sześciu miast będą mogli ich skosztować podczas akcji promocyjnych, które odbędą się w weekendy w maju i czerwcu w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.
Cykl imprez otworzył sampling w Posnanii – galerii handlowej w Poznaniu – który odbył się 11 maja. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.
Zabawa przygotowana w ramach promocji wafli Dare pobudzi zmysły i zadziała na wyobraźnię mieszkańców miast. Będzie od nich wymagać także… odwagi. Marka zaprasza bowiem do udziału w wyzwaniu, w którym jedynie za pomocą dotyku śmiałkowie będą musieli odkryć, co kryje się we wnętrzu stoiska. Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz endorfina events, będą wspierane starannie opracowaną punktową kampanią na nośnikach OOH (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w Internecie i w punktach sprzedaży. Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise należące do grupy IPG Mediabrands.
Źródło: ETi