logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dare. Odważ się na nowe” – akcje samplingowe w sześciu miastach

  PR 27.05.2019, przeczytano 769 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki Dare, w której ETi zaprasza mieszkańców sześciu miast w Polsce do spróbowania swoich czekoladowych wafli podczas wyjątkowych akcji samplingowych. W specjalnej strefie w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Sopocie i Zakopanem odwiedzający będą mogli wziąć udział w grze „Dare. Odważ się na nowe” oraz skosztować słodkości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dare.-odwaz-sie-na-nowe_-%E2%80%93-akcje-samplingowe-w-szesciu-miastach,382628,artykul.html

Dare to eleganckie połączenie delikatnego wafelka, intensywnie kakaowego kremu i ciemnej czekolady dostępne w dwóch wariantach – wafelka oraz mini-wafelków w opakowaniu do dzielenia się. Mieszkańcy sześciu miast będą mogli ich skosztować podczas akcji promocyjnych, które odbędą się w weekendy w maju i czerwcu w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.

Cykl imprez otworzył sampling w Posnanii – galerii handlowej w Poznaniu – który odbył się 11 maja. W kolejne weekendy strefa Dare znajdzie się m.in. przy Bulwarach Wiślanych w Warszawie, molo w Sopocie oraz na placu pod Gubałówką w Zakopanem.

Zabawa przygotowana w ramach promocji wafli Dare pobudzi zmysły i zadziała na wyobraźnię mieszkańców miast. Będzie od nich wymagać także… odwagi. Marka zaprasza bowiem do udziału w wyzwaniu, w którym jedynie za pomocą dotyku śmiałkowie będą musieli odkryć, co kryje się we wnętrzu stoiska. Akcje samplingowe, organizowane przez agencje MSL oraz endorfina events, będą wspierane starannie opracowaną punktową kampanią na nośnikach OOH (wielkoformatowa i digital signage) oraz działaniami promocyjnymi w Internecie i w punktach sprzedaży. Kreację reklam outdoorowych przygotowała Orchidea Group. Za planowanie i realizację kampanii w mediach odpowiadają dom mediowy UM i agencja digitalowa Reprise należące do grupy IPG Mediabrands.

Źródło: ETi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764