logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dating Naked – Nagi raj” – reality show w MTV Polska

  PR 01.12.2023, przeczytano 561 razy
ilustracja

MTV Polska zaprasza widzów w podróż do rozgrzanej do czerwoności rajskiej Tajlandii! Już w tym tygodniu na kanale stacji zadebiutuje „Dating Naked – Nagi raj”. To 11-odcinkowe randkowe reality show, w którym dwoje uczestników odkrywa dosłownie wszystkie karty, aby odnaleźć miłość. Premierowe dwa odcinki już w najbliższy czwartek 30 listopada o 23:00 w MTV Polska. Jesteście gotowi na nagą prawdę?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dating-naked-%E2%80%93-nagi-raj_-%E2%80%93-reality-show-w-mtv-polska,402296,artykul.html

Debiutujący na kanale MTV Polska program „Dating Naked – Nagi raj” to wyprodukowana przez MTV Entertainment niemiecka odsłona amerykańskiego formatu, w którym dwoje uczestników poszukuje drugiej połówki, randkując z pozostałymi biorącymi udział w show singlami. Brzmi zwyczajnie? Nic bardziej mylnego! W myśl motta „Bez ściemy! Bez filtra!” obowiązuje ich jedna podstawowa zasada – nie mogą mieć przed sobą nic do ukrycia… Nawet tego, co pod ubraniem.

Na koniec każdego odcinka adoratorzy głównej pary bohaterów stają przed wyborem – wypić koktajl i pozostać w programie, aby dalej starać się o ich względy, czy wyjść z willi z kokosem, w którym ukryta jest nagroda pieniężna. W finałowym odcinku role się odwracają – to dwójka głównych randkowiczów będzie miała za zadanie podjąć decyzję, z kim zechcą opuścić program jako para i podzielić się wygraną.

Intensywną atmosferę na planie jeszcze bardziej podgrzeją okoliczności, bo nagrania 11-odcinkowego programu odbywały się w willi położonej w rajskiej Tajlandii. Nagie ciała, intymne zbliżenia, zaskakujące intrygi i burzliwe zwroty akcji, które obnażą całą prawdę o uczestnikach – to wszystko w najgorętszym reality show wszechczasów.

W społeczeństwie, gdzie granice tabu stale się przesuwają, program jest testem odwagi zarówno dla uczestników, jak i polskich widzów. Wraz z MTV udało nam się jednak nie raz wyznaczać w tym zakresie trendy, czego przykładem jest „Warsaw Shore”. Wiemy, że publiczność ceni prawdziwe emocje i interakcje. W „Dating Naked – Nagi raj” uczestnicy odsłaniają ciała, ale również prawdziwe twarze. Seria rzuca wyzwanie utartemu przekonaniu, że atrakcyjność fizyczna stanowi kluczowy czynnik we współczesnych randkach młodych ludzi. Ich decyzje mogą być zaskakujące – mówi Dorota Neef, Youth Brands & Talent And Music Director w Paramount na region CEE.

„Dating Naked – Nagi raj” premierowo na antenie MTV Polska już 30 listopada. W każdy czwartek o godz. 23:00 emitowane będą dwa odcinki show.

 

Źródło: MTV Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
Dziennikarze dla Planety
Dziennikarze i dziennikarki oraz twórcy internetowi odpowiedzialnie informujący na temat zmiany klimatu, konsekwentnie pogłębiający swoją wiedzę o klimacie zasługują na wsparcie i docenienie. Dlatego powstała strona www.dziennikarzedlaplanety.pl, prezentująca sylwetki, motywacje i pracę takich osób. Strona to niezależna od redakcji inicjatywa Fundacji Climate Strategies...
Magazyn „Spotkania z Zabytkami” - odświeżona forma i wzrost sprzedaży
„Spotkania z Zabytkami” to jedno z najstarszych czasopism popularnonaukowych w Polsce. Ukazuje się od 1977 roku. W czerwcu 2023 roku wydawanie magazynu przejął Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków. Pismo przeszło gruntowną modyfikację, poszerzając zakres tematyki o dziedziny takie jak: wzornictwo, sztuka, architektura. Magazyn stał się pismem o profilu...
Rynek reklamy w mediach – styczeń 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za styczeń 2024.
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764