logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Definicja Brzmienia” – nowy projekt muzyczny Czwórki

  PR 22.04.2020, przeczytano 879 razy
ilustracja

Radiowa Czwórka przygotowała nowy, digitalowy projekt muzyczny – „Definicja Brzmienia”. W jego ramach wyemitowany zostanie cykl filmów edukacyjno-dokumentalnych poświęconych historii różnych gatunków muzyki elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_definicja-brzmienia_-%E2%80%93-nowy-projekt-muzyczny-czworki,386690,artykul.html

„Definicja Brzmienia” w niestandardowy sposób prezentuje gatunki muzyki elektronicznej od techno, przez trance i electro, a na triphopie kończąc. Każdy z odcinków mini serii opowiada historię jednego gatunku z uwzględnieniem czasu, miejsca i okoliczności w jakich się on narodził. Za koncept i realizację cyklu odpowiadają Norbert „Bert” Borzym i Kamil Jasieński.

- W czasach, kiedy mamy do czynienia z mnogością podgatunków łatwo się pogubić  w różnorakim i zawiłym nazewnictwie. Projekt ma charakter edukacyjny, więc oprócz zdefiniowania konkretnych brzmień, postaramy się także wyjaśnić ich genezę i przedstawić rys historyczny. Aby dobrze zrozumieć muzykę, należy najpierw poznać miejsce i czas  w jakich powstawała. Czwórkowa Definicja Brzmienia sprawi, że już nikt nie będzie mylił techno z housem – mówią o projekcie jego autorzy.

Pierwszy film z cyklu "Definicja Brzmienia" poświęcony jest muzyce house.

W ramach cyklu „Definicja Brzmienia” zaplanowano emisję dziewięciu kilkuminutowych filmów animowanych. Pierwszy z nich poświęcony muzyce house można już zobaczyć w kanałach social media (Facebook, YouTube i Instagram).

Kolejne odcinki serii będą publikowane cyklicznie w nadchodzących tygodniach.

Za produkcję cyklu „Definicja Brzmienia” i jego promocję w internecie odpowiada agencja Madogz.

Źródło: Czwórka Polskie Radio

www.polskieradio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764