logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Definicja Brzmienia” – nowy projekt muzyczny Czwórki

  PR 22.04.2020, przeczytano 980 razy
ilustracja

Radiowa Czwórka przygotowała nowy, digitalowy projekt muzyczny – „Definicja Brzmienia”. W jego ramach wyemitowany zostanie cykl filmów edukacyjno-dokumentalnych poświęconych historii różnych gatunków muzyki elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_definicja-brzmienia_-%E2%80%93-nowy-projekt-muzyczny-czworki,386690,artykul.html

„Definicja Brzmienia” w niestandardowy sposób prezentuje gatunki muzyki elektronicznej od techno, przez trance i electro, a na triphopie kończąc. Każdy z odcinków mini serii opowiada historię jednego gatunku z uwzględnieniem czasu, miejsca i okoliczności w jakich się on narodził. Za koncept i realizację cyklu odpowiadają Norbert „Bert” Borzym i Kamil Jasieński.

- W czasach, kiedy mamy do czynienia z mnogością podgatunków łatwo się pogubić  w różnorakim i zawiłym nazewnictwie. Projekt ma charakter edukacyjny, więc oprócz zdefiniowania konkretnych brzmień, postaramy się także wyjaśnić ich genezę i przedstawić rys historyczny. Aby dobrze zrozumieć muzykę, należy najpierw poznać miejsce i czas  w jakich powstawała. Czwórkowa Definicja Brzmienia sprawi, że już nikt nie będzie mylił techno z housem – mówią o projekcie jego autorzy.

Pierwszy film z cyklu "Definicja Brzmienia" poświęcony jest muzyce house.

W ramach cyklu „Definicja Brzmienia” zaplanowano emisję dziewięciu kilkuminutowych filmów animowanych. Pierwszy z nich poświęcony muzyce house można już zobaczyć w kanałach social media (Facebook, YouTube i Instagram).

Kolejne odcinki serii będą publikowane cyklicznie w nadchodzących tygodniach.

Za produkcję cyklu „Definicja Brzmienia” i jego promocję w internecie odpowiada agencja Madogz.

Źródło: Czwórka Polskie Radio

www.polskieradio.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwalowe Lato w Esce ROCK
Na antenie Eski ROCK rozpoczęła się akcja „Festiwalowe Lato”, w ramach której stacja będzie rozdawać słuchaczom bilety i karnety na największe i najbardziej znane rockowe festiwale i koncerty. Łącznie do wygrania będą wejściówki na blisko 30 wydarzeń, podczas których wystąpią takie gwiazdy jak Acid Drinkers, Sting, Iggy Pop i Kult.
Sieć kin Helios nawiązuje strategiczną współpracę z IMAX
Helios, największa sieć kin w Polsce, rozpoczyna współpracę z IMAX. W ramach tego partnerstwa w wybranych kinach Helios powstaną sale w formacie IMAX EXPERIENCE – uznawanym za najbardziej zaawansowaną technologicznie formę projekcji kinowej na świecie.
„RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!” - kampania RMF FM
Wystartowała nowa, letnia kampania RMF FM, lidera polskiego rynku radiowego. W „RMF FM Najlepsza Muzyka – Daj Głośniej!” tym razem zobaczyć można gwiazdy młodego pokolenia stacji: Olę Filipek, Mateusza Opyrchała i Pawła Jawora. Kampania potrwa do końca lipca.
Bankier.pl świętuje 25-lecie: kampania wizerunkowa
W czerwcu 2025 r. Bankier.pl obchodzi 25-lecia istnienia na rynku medialnym. Od ćwierćwiecza serwis dostarcza aktualne i rzetelne informacje ekonomiczne, analizy i praktyczne wskazówki z obszaru finansów dla średnio 4 mln użytkowników miesięcznie. W ramach jubileuszu Bankier.pl zrealizuje kampanię pt. „Od 25 lat miliony świadomych decyzji mają jedno źródło."
IMM świętuje 25 lat
Instytut Monitorowania Mediów (IMM) jest obecny na rynku już 25 lat. Firma, która w 2000 roku zmieniła branżę monitoringu mediów w Polsce, dziś jest jednym z najważniejszych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej. Uroczysty jubileusz dla pracowników i partnerów firmy miał miejsce 6 czerwca 2025 r. w Och-Teatrze w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764