Pod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina.
Komunikacja kampanii obejmuje spot TV 30”, citylighty w największych miastach oraz działania w social mediach.
W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką dzieci. Reklama mówi o właściwościach i funkcjonalności produktów Bambino Rodzina, pokazując ich delikatność w połączeniu z prawdziwymi, rodzinnymi relacjami, pełnymi ciepła i miłości. Jest to kontynuacja funkcjonującej od roku platformy komunikacyjnej marki Bambino „Czułość w każdej kropli”.
Kosmetyki myjące Bambino Rodzina mają hipoalergiczny skład, bezpieczne komponenty i duże pojemności, dzięki czemu wszyscy w rodzinie mogą czerpać czystą przyjemność z codziennej kąpieli. Wszystkie kosmetyki zawierają również kroplę legendarnej oliwki Bambino, znanej Polakom od pokoleń, kojarzonej z delikatnością, naturalnością i przyjemnym zapachem.
Formuły kosmetyków myjąco-pielęgnujących Bambino Rodzina są pozbawione parabenów, SLES, SLS, PEG, parafiny czy alkoholu. Cała linia produktów została poddana szczegółowym badaniom dermatologicznym, ginekologicznym i okulistycznym. Ich czysty skład sprawia, że są w pełni hipoalergiczne i odpowiednie dla całej rodziny. Na rynku dostępnych jest 9 nowych produktów: Żel pod prysznic (400 ml i 1000 ml), Mydło pod prysznic (400 ml i 1000 ml), Żel do higieny intymnej (400 ml), Olejek do kąpieli (200 ml i 400 ml), Mydło do rąk (500 ml), Żel do rąk (500 ml).
Za koncepcję, kreację i realizację kampanii, w tym przygotowanie scenariusza i produkcję spotu TV, obsługę profilu marki na FB oraz zarządzanie budżetem kampanii social mediowej odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.
Źródło: IQ Marketing