logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” - kampania Bambino

  PR 02.11.2018, przeczytano 2532 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_delikatne-kosmetyki-dla-calej-rodziny_---kampania-bambino,380003,artykul.html

Komunikacja kampanii obejmuje spot TV 30”, citylighty w największych miastach oraz działania w social mediach.

W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką dzieci. Reklama mówi o właściwościach i funkcjonalności produktów Bambino Rodzina, pokazując ich delikatność w połączeniu z prawdziwymi, rodzinnymi relacjami, pełnymi ciepła i miłości. Jest to kontynuacja funkcjonującej od roku platformy komunikacyjnej marki Bambino „Czułość w każdej kropli”.

Kosmetyki myjące Bambino Rodzina mają hipoalergiczny skład, bezpieczne komponenty i duże pojemności, dzięki czemu wszyscy w rodzinie mogą czerpać czystą przyjemność z codziennej kąpieli. Wszystkie kosmetyki zawierają również kroplę legendarnej oliwki Bambino, znanej Polakom od pokoleń, kojarzonej z delikatnością,  naturalnością i przyjemnym zapachem.

Formuły kosmetyków myjąco-pielęgnujących Bambino Rodzina są pozbawione parabenów, SLES, SLS, PEG, parafiny czy alkoholu. Cała linia produktów została poddana szczegółowym badaniom dermatologicznym, ginekologicznym i okulistycznym.  Ich czysty skład sprawia, że są w pełni hipoalergiczne i odpowiednie dla całej rodziny. Na rynku dostępnych jest 9 nowych produktów: Żel pod prysznic  (400 ml i 1000 ml), Mydło pod prysznic (400 ml i 1000 ml), Żel do higieny intymnej (400 ml), Olejek do kąpieli (200 ml i 400 ml), Mydło do rąk (500 ml), Żel do rąk (500 ml).

Za koncepcję, kreację i realizację kampanii, w tym przygotowanie scenariusza i produkcję spotu TV, obsługę profilu marki na FB oraz zarządzanie budżetem kampanii social mediowej odpowiada agencja IQ Marketing. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.

Źródło: IQ Marketing

www.iq-marketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764