logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Digital Means Future” – nowy podcast premium na Forbes.pl

  PR 19.03.2021, przeczytano 335 razy

16 marca o godz. 9:00 na Forbes.pl oraz na stronie głównej Onetu zadebiutuje pierwszy z serii 15 podcastów „Digital Means Future”. W programach prowadzonych przez Nell Przybylską wezmą udział laureaci nagrody Digital Shapers przyznawanej przez Fundację Digital Poland. Gościem pierwszego wydania podcastu będzie Anna Streżyńska, była minister cyfryzacji i była szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Premierowe odcinki podcastu „Digital Means Future” będą dostępne w każdy wtorek dla subskrybentów Forbes.pl oraz Mediaklub.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_digital-means-future_-%E2%80%93-nowy-podcast-premium-na-forbes.pl,390691,artykul.html

Redakcja Forbes oraz Fundacja Digital Poland, która stoi za stworzeniem listy Digital Shapers, zaproszą do rozmów o nowych technologiach innowatorów o nietuzinkowych pomysłach, którzy mają ogromny wpływ na digitalizację kraju.

Listę Digital Shapers tworzy 15 wyjątkowych osobowości, odznaczonych przez Fundację Digital Poland za ponadprzeciętny wkład w rozwój polskiej gospodarki w 5 kategoriach: edukacja, transformacja cyfrowa, inwestycje, innowacje i technologie, wizjoner. W ubiegłym roku o tytuł Digital Shapers ubiegało się blisko 300 kandydatów.

– Pandemia spowodowała, że potrzeba na kontakt cyfrowy, na możliwość realizowania w sposób cyfrowy dotychczas analogowych procesów i transakcji wzrosła do niespotykanego wcześniej poziomu. Całe szczęście Polacy są mistrzami niestandardowych pomysłów. – Bardzo dużo innowacji, bardzo dużo myślenia kategoriami potrzeb, kategoriami klienta, wymagań czasu powstaje właśnie w Polsce. Potrafimy myśleć niestandardowo, umiemy omijać przeszkody i szukać rozwiązań zupełnie poza marginesem normy, a stąd już jest bardzo blisko do innowacji cyfrowych. A pandemia pokazała, że technologie cyfrowe pozwalają nam praktycznie na wszystko – mówi w rozmowie z Nell Przybylską – Anna Streżyńska, współzałożycielka i prezes MC2 Innovations, była minister cyfryzacji i była szefowa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

W kolejnych odcinkach podcastu „Digital Means Future” wystąpią m.in.:  Dawid Łasiński – nauczyciel, który zdobył popularność ucząc chemii w internecie;  Piotr Orzechowski – twórca Infermediki, startupu, który zrewolucjonizował wstępną diagnozę medyczną; Przemysław Staroń – psycholog, nauczyciel etyki i filozofii w II Liceum Ogólnokształcącym w Sopocie, Nauczyciel Roku 2018, który w ubiegłym roku znalazł się wśród 50 najlepszych nauczycieli świata; Tomasz Blicharski – wiceprezes Żabka Polska, nagrodzony za usługę Żappka Pay – bezstykową metodę płatniczą, zaszytą w aplikacji mobilnej.

Podcasty będzie prowadzić Nell Przybylska, dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem w mediach (m.in. w Panoramie i Teleexpressie oraz w TVN CNBC, Onet Biznes oraz Forbes.pl), która obecnie odpowiada za strategię oraz komunikację Fundacji Digital Poland.

Podcast „Digital Means Future” będzie dostępny dla subskrybentów serwisu Forbes.pl oraz Mediaklub.pl. Użytkownicy Mediaklub.pl mają nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisów: Newsweek, Forbes, Fakt, Auto Świat, Komputer Świat oraz Przegląd Sportowy, a także dostęp do programów wideo oraz wyjątkowych podcastów premium.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764