PZU to atrakcyjny, nowoczesny i stabilny pracodawca. Największa grupa finansowa w Europie Środkowo – Wschodniej ruszyła właśnie z kampanią, która ma zachęcić do pracy profesjonalistów różnych specjalizacji. „Dla profesjonalistów. Dla Ciebie” – przekonuje PZU za pomocą nowocześnie zrealizowanego spotu. Ujęcia z drona wyścigowego, którego pilotem był wielokrotny mistrz Polski w tej dziedzinie, kręcono m.in. w nowym biurowcu w Warszawie. W przyszłym roku zostanie tam przeniesiona siedziba centrali PZU.
Kampania jest kontynuacją działań wizerunkowych, które PZU prowadzi na rynku pracy od trzech lat z hasłem „Taka praca ma sens”. Pokazuje ona, że możliwość rozwoju kariery w największej grupie finansowej w tej części Europy mają specjaliści z różnorodnymi kompetencjami i doświadczeniem zawodowym. Miejsce dla siebie znajdą tu eksperci z obszaru ubezpieczeń, ale także z innych dziedzin, jak np. IT, analizy danych, finansów, sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji czy prawa. PZU podkreśla swoją elastyczność jako pracodawcy, która ułatwia godzenie ról zawodowych i prywatnych. Nowoczesne narzędzia umożliwiają efektywną pracę nie tyko w biurach i oddziałach, ale też w domach, w terenie czy bezpośrednio u klientów.
- PZU należy do grona firm, które dysponują wyjątkowymi zasobami wiedzy, danych i doświadczenia. Projekty, w których uczestniczą i które prowadzą nasi pracownicy są często innowacyjne i unikatowe rynkowo. Wiemy, że pracownicy cenią pracę w PZU za stabilność zatrudnienia i równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, którą w wielu obszarach wspieramy możliwością pracy zdalnej w modelu hybrydowym. W obecnych czasach warto też zaznaczyć, że zwracamy szczególną uwagę na szeroko pojęty dobrostan. Dlatego wypracowaliśmy strategię well-being #DobryStan, której wdrożenie aktualnie jest jednym z kluczowych dla nas tematów. - powiedziała Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarzadzania Kadrami PZU.
- W PZU realizujemy wiele ciekawych projektów marketingowych, które wspierają różne obszary biznesowe. Kampania employer brandingowa to wyjątkowo ciekawy projekt, ponieważ budujemy pozytywny wizerunek PZU jako pracodawcy. – powiedział Michał Lutostański, Dyrektor Biura Marketingu PZU.
Wszystkie ujęcia spotu kampanijnego zostały w całości zrealizowane przy użyciu drona wyścigowego FPV* , którego pilotem był wielokrotny mistrz Polski w tej dyscyplinie. Ciekawostką jest również fakt, że nagrania realizowaliśmy m.in. w nowym biurowcu, do którego w przyszłym roku zostanie przeniesiona siedziba centrali PZU. Mowa o ekologicznie zrównoważonym wieżowcu na warszawskiej Woli, w kompleksie Generation Park, który spełnia najwyższe standardy, jeśli chodzi o warunki, komfort i bezpieczeństwo pracy, co potwierdza certyfikat WELL Health-Safety Rating. Przyjazne środowisko wspierające dobrostan pracowników, ekologiczne rozwiązania oraz fakt, że z obiektu w pełni będą mogły korzystać osoby niepełnosprawne, są dla PZU niezwykle ważne. W ten sposób firma daje dobry przykład i promuje rozwiązania ESG wśród kontrahentów, klientów, partnerów społecznych oraz pracowników.
Kampania potrwa do końca listopada br. Spoty wideo będzie można zobaczyć online oraz w biurowcach biznesu w sześciu największych miastach w Polsce. Będą także wyświetlane na nośnikach na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz Dworcu Głównym w Krakowie, oraz na ekranach w komunikacji miejskiej (autobusy, tramwaje).
Źródło: Grupa PZU