logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dlaczego?” – nowy format wideo na Gazeta.pl

  PR 26.05.2022, przeczytano 514 razy

Gazeta.pl zaprasza na premierę nowego formatu wideo stworzonego z myślą o młodych odbiorcach. W sobotę, 28 maja br. na stronie głównej portalu pojawi się cykl wideo „Dlaczego?”, który w przystępny sposób objaśni widzom interesujące zagadnienia wybrane na podstawie najpopularniejszych pytań z internetowych wyszukiwarek. Scenariusz każdego odcinka programu będzie konsultowany z naukowcami z Politechniki Gdańskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dlaczego_-%E2%80%93-nowy-format-wideo-na-gazeta.pl,396025,artykul.html

Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących formatów wideo. Najnowszy cykl „Dlaczego?”, skierowany do młodych widzów, zainspirowany został najpopularniejszymi pytaniami, jakie Polacy wpisują do internetowych wyszukiwarek. Seria będzie miała swoją premierę już w najbliższą sobotę, 28 maja br. o godz. 10:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Next.Gazeta.pl. Kolejne odcinki cyklu będą publikowane co tydzień.

– W Gazeta.pl wciąż rozwijamy ofertę wideo, aby zapewniać naszym widzom angażujące treści. Coraz więcej z nich powstaje z myślą o generacji Z, która przede wszystkim poszukuje autentyczności. Seria „Dlaczego?” jest odpowiedzią na te oczekiwania i wierzymy, że spotka się z dużym zainteresowaniem – mówi Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl i dyrektor ds. rozwoju treści wideo.  

Twórcą serii „Dlaczego?” jest Sebastian Wasilewski, dziennikarz i reporter, który wcześniej pracował m.in. dla TVN24.  – Tworząc cykl „Dlaczego?”, analizowaliśmy popularne hasła w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Na tej podstawie wybraliśmy tematy kolejnych odcinków – tłumaczy autor nowego formatu realizowanego dla portalu Gazeta.pl. Wśród zagadnień, które zostaną omówione w programie, znajdą się m.in. technologia 5G, rosnące ceny, przyjaźnie czy pensje zawodowych piłkarzy.

Za merytoryczne opracowanie programu odpowiadają naukowcy z Politechniki Gdańskiej, a scenariusz każdego odcinka przechodzi konsultację naukową.

– Nauka nie jest tylko dla naukowców, ale opowiadanie o niej w przystępny sposób to często duże wyzwanie. Twórcy programu „Dlaczego?” pokazują, że można to robić ciekawie i efektownie: językiem filmu, a jednocześnie językiem młodzieży. Na Politechnice Gdańskiej cenimy sobie ludzi odważnych i niepokornych, z głowami pełnymi pomysłów, a ten cykl i jego bohaterowie są tego świetnym przykładem – mówi profesor Krzysztof Wilde, rektor Politechniki Gdańskiej, która jest koproducentem programu.

Producentem formatu „Dlaczego?” jest Based Media.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764