logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Do lekarza bez kolejki” – nowość w serwisie WP ABCzdrowie

  PR 26.01.2018, przeczytano 1532 razy

Wirtualna Polska rozwija serwis WP abcZdrowie. Od teraz użytkownicy mogą szybko i bez rejestracji umówić wizytę u lekarza. W nowej usłudze swoje terminy udostępnia prawie 7 tysięcy lekarzy z całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_do-lekarza-bez-kolejki_-%E2%80%93-nowosc-w-serwisie-wp-abczdrowie,35224,artykul.html

Umawianie wizyt lekarskich to odpowiedź na prośby użytkowników, którym brakowało takiej możliwości. Teraz, w serwisie korzystać mogą z badań i konsultacji w 130 specjalizacjach. Wystarczy w wyszukiwarce znaleźć odpowiedniego specjalistę, wypełnić formularz i potwierdzić umówienie wizyty poprzez SMS lub dokonać płatności.

- Wirtualna Polska wchodząc na rynek umawiania wizyt u lekarza rozszerza swoją działalność o kolejny segment e-commerce po turystyce, modzie, wyposażeniu wnętrz i usługach finansowych. Po raz pierwszy budujemy go samodzielnie. Do tej pory stawialiśmy wyłącznie na przejęcia – mówi Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.

- Umawianie wizyt lekarskich to część, której potrzebowaliśmy, by WP abcZdrowie stało się kompletnym serwisem w zakresie profilaktyki i zdrowia. Dzięki tej funkcjonalności zyskują zarówno użytkownicy, jak i lekarze – tak naprawdę każdy specjalista może się do nas zgłosić. Nie stosujemy długoletnich umów, czy opłaty abonamentowej – mówi Adam Plona, VP Media Product w Wirtualnej Polsce.

Z nowej funkcjonalności można skorzystać również mobilnie. Jak mówi Mariola Kucharska, dyrektor obszaru Zdrowie i parenting: - Serwis zoptymalizowaliśmy do szybkiej i intuicyjnej obsługi na każdym urządzeniu. Chcemy wyróżniać się dostępnością terminów praktycznie „od ręki” – umówienie wizyty bez konieczności długiego oczekiwania to jedna z najczęstszych potrzeb podawanych przez użytkowników. System przypomni o umówionej wizycie dzień wcześniej, a także na dwie godziny przed jej terminem przy pomocy wiadomości email i SMS z dokładnymi informacjami o rezerwacji.

WP abcZdrowie to największy polski serwis w kategorii zdrowie i medycyna. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w grudniu 2017 roku odwiedziło go 6,8 miliona realnych użytkowników. Serwis stanowi bazę wiedzy z zakresu medycyny i zdrowego stylu życia. Jego użytkownicy mogą bezpośrednio zadawać pytania specjalistom z różnych dziedzin. W sumie, udzielili już ponad milion odpowiedzi.

Wprowadzeniu zmian w serwisie towarzyszy kampania reklamowa. Spoty promujące serwis i jego udoskonaloną funkcjonalność emitowane będą w największych rozgłośniach radiowych i wyświetlane w sieciach kin. W miesięcznikach kobiecych i poradnikowych będzie można zobaczyć specjalnie przygotowany plakat. Hasłem przewodnim jest: „Do lekarza bez kolejki”. Kampania rozpoczyna się 29 stycznia i potrwa do końca lutego. Promocja on-line zaplanowana jest do końca marca. Za koncept, przygotowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają odpowiednie zespoły Wirtualnej Polski bez udziału agencji zewnętrznych.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764