logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi

  PR 19.02.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z własnymi wartościami oraz zasadami, razem tworząc kreatywną rzeczywistość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_do-what-moves-you_-%E2%80%93-muzyczna-kampania-bacardi,381315,artykul.html

„Do What Moves You” to video kampania, której tło stanowi utwór trio Majora Lazera oraz duetu znanych choreografów Rich&Tone.

Bohaterowie filmu, którego wydarzenia odbywają się w małym, karaibskim miasteczku spotykają się, aby tańczyć – wszystko z akompaniamentem rumu Bacardi. Nie robią tego do określonej muzyki, ponieważ to ich ruchy tworzą unikalne dźwięki i beaty. Każdy z nich, swoimi gestami, wytwarza inną melodię poprzez wyjątkowy dynamizm własnego ciała. Kiedy grupa zbiera się razem ich dźwięki mieszają się, łącząc w całość i formując utwór Majora Lazera i Rich&Tone, którzy od wielu lat są partnerami marki Bacardi.

ilustracjastrzałka

Inspiracją do stworzenia tego żywiołowego połączenia muzyki i ruchu była chęć podkreślenia wyjątkowej natury człowieka – jego pragnienia wolności, chęci zmian w życiu, aby robić rzeczy, które naprawdę sprawiają prawdziwą radość. Z ludzkich działań wynika bezpośrednio to, jak wygląda rzeczywistość dookoła. Metafora tańca i muzyki jest odzwierciedleniem tej myśli.

ilustracjastrzałka

W spocie, wyreżyserowanym przez Toma Kuntza z MJZ, oprócz choreografii wyjątkowego duetu Rich&Tone, oglądamy pięciu różnych, profesjonalnych tancerzy z różnych zakątków świata: Los Angeles, Miami, Jamajki oraz Dominikany.

Źródło: Bacardi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764