logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi

  PR 19.02.2019, przeczytano 189 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z własnymi wartościami oraz zasadami, razem tworząc kreatywną rzeczywistość.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_do-what-moves-you_-%E2%80%93-muzyczna-kampania-bacardi,381315,artykul.html

„Do What Moves You” to video kampania, której tło stanowi utwór trio Majora Lazera oraz duetu znanych choreografów Rich&Tone.

Bohaterowie filmu, którego wydarzenia odbywają się w małym, karaibskim miasteczku spotykają się, aby tańczyć – wszystko z akompaniamentem rumu Bacardi. Nie robią tego do określonej muzyki, ponieważ to ich ruchy tworzą unikalne dźwięki i beaty. Każdy z nich, swoimi gestami, wytwarza inną melodię poprzez wyjątkowy dynamizm własnego ciała. Kiedy grupa zbiera się razem ich dźwięki mieszają się, łącząc w całość i formując utwór Majora Lazera i Rich&Tone, którzy od wielu lat są partnerami marki Bacardi.

ilustracjastrzałka

Inspiracją do stworzenia tego żywiołowego połączenia muzyki i ruchu była chęć podkreślenia wyjątkowej natury człowieka – jego pragnienia wolności, chęci zmian w życiu, aby robić rzeczy, które naprawdę sprawiają prawdziwą radość. Z ludzkich działań wynika bezpośrednio to, jak wygląda rzeczywistość dookoła. Metafora tańca i muzyki jest odzwierciedleniem tej myśli.

ilustracjastrzałka

W spocie, wyreżyserowanym przez Toma Kuntza z MJZ, oprócz choreografii wyjątkowego duetu Rich&Tone, oglądamy pięciu różnych, profesjonalnych tancerzy z różnych zakątków świata: Los Angeles, Miami, Jamajki oraz Dominikany.

Źródło: Bacardi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi Packaging Innovations: Odpakujmy ekologię
Z tygodnia na tydzień coraz więcej mówi się o tym, co każdy z nas może zrobić, aby zmniejszyć zanieczyszczenie Ziemi. Każde nawet najmniejsze działanie jest ważne i cenne. Pójdźmy jednak o krok dalej i zastanówmy się co mogą zmienić firmy, które zajmują się produkcją opakowań – jednego z bardziej pożądanych produktów, których przecież głównym celem jest ochrona...
Wirtualny przewodnik po targach Remadays Warsaw 2019 – Remadays Online
Chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów reklamy i druku RemaDays Warsaw została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. Jak działa to narzędzie?
21 marca: Dni Otwarte „Internal Design” z drukarkami Efi Pro
21 marca, w siedzibie Atrium  Centrum Ploterowe w Opolu będą miały miejsce tematyczne Dni Otwarte poświęcone druku dekoracji. Pośród kilkunastu maszyn do druku wielkoformatowego, największymi będą amerykańskiej produkcji drukarki LED – EFI Pro 16h i Pro 24f.
Cyfrowe oblicze PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations 2019
O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network
1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764