WIADOMOŚCI

„Dobra zmiana” ekspozycji prasowej na stacjach Lotos

redakcja   | 10.01.2017, przeczytano 290 razy

Portal trojmiasto.pl ujawnia treść maila, w którym kierownik operacyjny spółki Lotos Paliwa zobowiązuje szefów stacji benzynowych do lepszej ekspozycji wspierających władzę prawicowych tytułów prasowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobra-zmiana_-ekspozycji-prasowej-na-stacjach-lotos,31040,artykul.html

Preferencje mają dotyczyć tytułów "Do Rzeczy", "wSieci", "Wprost", "Gazeta Polska" i "Nasz Dziennik", którym należy zapewnić "estetyczną i widoczną ekspozycję". Kierownictwo spółki  zobowiązało szefów blisko 480 stacji do codziennej kontroli realizacji tych wytycznych.

Według kierownictwa, pilnowanie "planogramów" i zaleceń dot. ekspozycji ma bezpośredni wpływ na to jak sieć postrzegana jest przez klientów. - Proszę to potraktować jako PRIORYTET i jeszcze dziś się do tego zastosować - czytamy w treści maila.

Władze spółki utrzymują, że zmiany podyktowane są preferencjami klientów, którzy według badań prowadzonych w ostatnich miesiącach poszukiwać mają właśnie tego typu tytułów. Jak wskazuje portal Trojmiasto.pl, "Lotos nie jest odosobniony w stawianiu na nowe upodobania klientów" - na początku 2016 Orlen zerwał umowę z Agorą, która płaciła spółce m.in. za ekspozycję "Gazety Wyborczej".

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 24.08.2017, 82 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone