logo
WIADOMOŚCI

„Dobra zmiana” ekspozycji prasowej na stacjach Lotos

redakcja   10.01.2017, przeczytano 311 razy

Portal trojmiasto.pl ujawnia treść maila, w którym kierownik operacyjny spółki Lotos Paliwa zobowiązuje szefów stacji benzynowych do lepszej ekspozycji wspierających władzę prawicowych tytułów prasowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobra-zmiana_-ekspozycji-prasowej-na-stacjach-lotos,31040,artykul.html

Preferencje mają dotyczyć tytułów "Do Rzeczy", "wSieci", "Wprost", "Gazeta Polska" i "Nasz Dziennik", którym należy zapewnić "estetyczną i widoczną ekspozycję". Kierownictwo spółki  zobowiązało szefów blisko 480 stacji do codziennej kontroli realizacji tych wytycznych.

Według kierownictwa, pilnowanie "planogramów" i zaleceń dot. ekspozycji ma bezpośredni wpływ na to jak sieć postrzegana jest przez klientów. - Proszę to potraktować jako PRIORYTET i jeszcze dziś się do tego zastosować - czytamy w treści maila.

Władze spółki utrzymują, że zmiany podyktowane są preferencjami klientów, którzy według badań prowadzonych w ostatnich miesiącach poszukiwać mają właśnie tego typu tytułów. Jak wskazuje portal Trojmiasto.pl, "Lotos nie jest odosobniony w stawianiu na nowe upodobania klientów" - na początku 2016 Orlen zerwał umowę z Agorą, która płaciła spółce m.in. za ekspozycję "Gazety Wyborczej".

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
ING Bank Śląski jako pierwszy bank i piąta marka w Polsce przekroczył 100 mln wyświetleń filmów w serwisie YouTube. Bank jest też najpopularniejszy w swojej kategorii pod względem liczby subskrybentów obserwujących profil.
Nowy marketplace Wirtualnej Polski – WP Radarokazji
Grupa WP wystartowała właśnie z multibrandowym serwisem e-commerce „WP radarOkazji”. To kolejne rozwiązanie Wirtualnej Polski służące sprzedaży w sieci.
 
piątek 20.04.2018, 117 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone