logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dobry głos dla firm” z Katarzyną Nosowską od ING na święta

  PR 18.11.2019, przeczytano 212 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt. Dla firm to zawsze trafiony prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobry-glos-dla-firm_-z-katarzyna-nosowska-od-ing-na-swieta,384758,artykul.html

- W okresie przedświątecznym często obdarowujemy bliskich i znajomych a przecież przy tej okazji możemy zrobić też prezent swoim ulubionym firmom. Wystarczy podzielić się dobrym głosem, komentarzem, opinią. Zachęcamy do tego Polaków bo dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my konsumenci mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty a firmy mają więcej klientów - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Dobre słowo nie kosztuje a dawanie pozytywnego sygnału jest miłe i uczciwe. Dzięki temu możemy wesprzeć kogoś - na przykład w rozwijaniu jego biznesu. Dzielmy się dobrym słowem, zwłaszcza w ten szczególny, świąteczny czas - dodała Katarzyna Nosowska.

"Dobry Głos dla firm" to akcja, w której zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewane przez znanych artystów. Katarzyna Nosowska - twarz edycji 2019 - ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski a teraz w radiu zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami również w czasie świąt.

  • Tytuł kampanii: "Dobry głos dla firm"
  • Czas trwania kampanii: 18.11 - 15.12. 2019
  • Narzędzia: radio i Social Media
  • Agencja: Gong
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rema Congress – prelekcje z Krzysztofem Sarneckim
RemaCongress to okazja do poszerzenia wiedzy branżowej na targach RemaDays Warsaw. Podczas najbliższej edycji gościem specjalnym tego wydarzenia będzie Krzysztof Sarnecki – Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach.
Rusza zimowa kampania reklamowa marki Lech Premium
Leszek powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję wyjątkowych puszek! Inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764