logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dobry głos dla firm” z Katarzyną Nosowską od ING na święta

  PR 18.11.2019, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt. Dla firm to zawsze trafiony prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobry-glos-dla-firm_-z-katarzyna-nosowska-od-ing-na-swieta,384758,artykul.html

- W okresie przedświątecznym często obdarowujemy bliskich i znajomych a przecież przy tej okazji możemy zrobić też prezent swoim ulubionym firmom. Wystarczy podzielić się dobrym głosem, komentarzem, opinią. Zachęcamy do tego Polaków bo dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my konsumenci mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty a firmy mają więcej klientów - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Dobre słowo nie kosztuje a dawanie pozytywnego sygnału jest miłe i uczciwe. Dzięki temu możemy wesprzeć kogoś - na przykład w rozwijaniu jego biznesu. Dzielmy się dobrym słowem, zwłaszcza w ten szczególny, świąteczny czas - dodała Katarzyna Nosowska.

"Dobry Głos dla firm" to akcja, w której zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewane przez znanych artystów. Katarzyna Nosowska - twarz edycji 2019 - ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski a teraz w radiu zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami również w czasie świąt.

  • Tytuł kampanii: "Dobry głos dla firm"
  • Czas trwania kampanii: 18.11 - 15.12. 2019
  • Narzędzia: radio i Social Media
  • Agencja: Gong
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca firmy Takeda z twórcami kanału YT „Najprościej Mówiąc”
Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Przygotowywane przez Marcina Czekałę oraz Mikołaja Kolasińskiego krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych...
Magdalena Trzcińska wiceprezesem zarządu Merservice
W kwietniu b.r. Magdalena Trzcińska została powołana przez Zgromadzenie Wspólników spółki na stanowisko Wiceprezesa Zarządu.
Biorąc pod uwagę wszystkie odwołane lub przełożone w ostatnich miesiącach wydarzenia, wystawy i targi może się wydawać, że branża drukarska stanęła chwilowo w miejscu. Nic bardziej mylnego! Firma HP zaprasza na interaktywny webinar, podczas którego zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania wykorzystujące przełomową technologię HP Latex: HP Latex R-Series 2020...
Lubelska - launch nowego smaku Mango
W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.
Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl
Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764