logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dobry głos dla firm” z Katarzyną Nosowską od ING na święta

  PR 18.11.2019, przeczytano 223 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym spocie radiowym ING Banku Śląskiego, Katarzyna Nosowska zachęca aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt. Dla firm to zawsze trafiony prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dobry-glos-dla-firm_-z-katarzyna-nosowska-od-ing-na-swieta,384758,artykul.html

- W okresie przedświątecznym często obdarowujemy bliskich i znajomych a przecież przy tej okazji możemy zrobić też prezent swoim ulubionym firmom. Wystarczy podzielić się dobrym głosem, komentarzem, opinią. Zachęcamy do tego Polaków bo dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my konsumenci mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty a firmy mają więcej klientów - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

- Dobre słowo nie kosztuje a dawanie pozytywnego sygnału jest miłe i uczciwe. Dzięki temu możemy wesprzeć kogoś - na przykład w rozwijaniu jego biznesu. Dzielmy się dobrym słowem, zwłaszcza w ten szczególny, świąteczny czas - dodała Katarzyna Nosowska.

"Dobry Głos dla firm" to akcja, w której zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewane przez znanych artystów. Katarzyna Nosowska - twarz edycji 2019 - ze zgłoszonych na stronie www.glosdlafirm.pl opinii wyśpiewała 15 i nagrała do nich teledyski a teraz w radiu zachęca do dzielenia się dobrymi opiniami również w czasie świąt.

  • Tytuł kampanii: "Dobry głos dla firm"
  • Czas trwania kampanii: 18.11 - 15.12. 2019
  • Narzędzia: radio i Social Media
  • Agencja: Gong
  • Zakup mediów: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764