logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Docenisz prąd prosto z natury” - proekologiczna kampania Leo Burnett dla innogy Polska

  PR 05.10.2018, przeczytano 561 razy

Z początkiem października br. ruszyła kampania innogy Polska pod hasłem „Docenisz prąd prosto z natury”, popularyzująca zachowania proekologiczne w obszarze energetyki. Za realizację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warsaw. W ramach inicjatywy promowany jest także nowy produkt w ofercie innogy - „Zielona Energia dla Warszawy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_docenisz-prad-prosto-z-natury_---proekologiczna-kampania-leo-burnett-dla-innogy-polska,379627,artykul.html

Rozpoczęta w październiku kampania ma zachęcać mieszkańców stolicy do proekologicznych zachowań, także w obszarze energetyki, m.in. poprzez skorzystanie z oferty wspierającej odnawialne źródła energii „Zielona Energia dla Warszawy”. Prowadzone działania są kontynuacją polityki firmy innogy, która od lat konsekwentnie popularyzuje zieloną energię. Jest to także wyraz zaangażowania marki w życie lokalnej społeczności i podnoszenia jakości jej życia.

- Praca nad tym projektem cieszy nas podwójnie. To pierwsza kampania, którą zrealizujemy wspólnie z innogy Polska. Cieszymy się także jako warszawiacy, dla których wspieranie ochrony środowiska jest niezwykle istotne. Badania pokazują, że nie jesteśmy w tym poglądzie osamotnieni, dlatego wierzymy, że nasza kampania zachęci mieszkańców do sięgnięcia po zieloną energię – mówi Adam Nowakowski, Deputy Managing Director Leo Burnett Warsaw.

W ramach kampanii powstaną dwa zielone murale – pierwszy przy al. Jana Pawła II autorstwa Jana Kallwejta, drugi Dawida Ryskiego przy ul. Tamka. Ich łączna powierzchnia to ponad 480m2. Prace zostaną wykonane farbą, która dzięki zawartości zmodyfikowanego dwutlenku tytanu, neutralizuje substancje zanieczyszczające powietrze, takie jak spaliny, tlenki siarki i azotu oraz opary benzyny.

Kampania „Docenisz prąd prosto z natury” to kontynuacja polityki Grupy innogy w Polsce. Od wielu lat firma aktywnie popularyzuje pozyskiwanie energii ze źródeł odnawialnych, takich jak elektrownie wiatrowe czy fotowoltaiczne. W naszej ofercie staramy się zapewnić produkty, które wspierają działania proekologiczne. Dlatego intensywnie inwestujemy w rozwiązania z obszaru fotowoltaiki, a także zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej ekooferty „Zielona energia dla Warszawy” i realizację kampanii z nią związanej – skomentowała Anna Seemann, Head of Marketing B2C w innogy Polska.

Na potrzeby kampanii został przygotowany spot radiowy, który będzie emitowany w stołecznych rozgłośniach oraz w wybranych galeriach handlowych w Warszawie. Nośnikami kampanii są również OOH. Dedykowane kreacje można też zobaczyć na tyłach ekologicznych, bo elektrycznych i hybrydowych, warszawskich autobusów, w tramwajach, metrze oraz na rowerach miejskich.

Kampania „Docenisz prąd prosto z natury” potrwa od 1 do 31 października.

Źródło: Leo Burnett

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764